Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nu har jeg ingen børn, men håber at jeg må være med alligevel?
Skal selv have en sort kjole på, som går til lige hen over knæene. Sådan i løst stof, med en rigtig sød udskæring. Self lidt svært at forklare når man ikke har billeder Skal nok have bolero på, og et rødt bånd om maven Har ingen anelse med sko!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Simon's moar <3 skriver: Simon skal ha nogle fine bukser på, hvid skjorte, slips (hvis jeg kan finde det ) og vest Aner ikke hvad jeg selv skal ha på, bum bum, kunne være jeg skulle finde ud af det, inden det bliver for sent
Simon skal ha nogle fine bukser på, hvid skjorte, slips (hvis jeg kan finde det ) og vest Aner ikke hvad jeg selv skal ha på, bum bum, kunne være jeg skulle finde ud af det, inden det bliver for sent
Cheyana skriver: Nu har jeg ingen børn, men håber at jeg må være med alligevel? Skal selv have en sort kjole på, som går til lige hen over knæene. Sådan i løst stof, med en rigtig sød udskæring. Self lidt svært at forklare når man ikke har billeder Skal nok have bolero på, og et rødt bånd om maven Har ingen anelse med sko!
Hej skal sønnen på 2 have jakkesæt på, datteren en smuk blålig kjole,
mig selv en gul kjole samme slags som datteren,
manden vil bare have cowboy bukser på og hans ed hardy trøje
9510 skriver: Hej skal sønnen på 2 have jakkesæt på, datteren en smuk blålig kjole, mig selv en gul kjole samme slags som datteren, manden vil bare have cowboy bukser på og hans ed hardy trøje
FEDE sko!!!!!!!! Gi mig, gi mig, gi mig!
Jeg har bare en sort kjole på som jeg har lånt af en veninde, fordi jeg var så trist over at jeg ingenting selv havde som jeg kunne være i Og så sorte leggins og mine elskede pusser
Hverken mor eller far aner hvad de skal have på endnu, men Silas skal have dette på, og et par pæne cowboybukser
rikkeregnbue skriver: TTaFEDE sko!!!!!!!! Gi mig, gi mig, gi mig! Jeg har bare en sort kjole på som jeg har lånt af en veninde, fordi jeg var så trist over at jeg ingenting selv havde som jeg kunne være i Og så sorte leggins og mine elskede pusser
TTaFEDE sko!!!!!!!! Gi mig, gi mig, gi mig!
NNM skriver: han skal nok blive rigtig fin så. det kunne godt ske det var en god ide at finde ud af hvad du selv skal ha på inden det er for sent.
han skal nok blive rigtig fin så. det kunne godt ske det var en god ide at finde ud af hvad du selv skal ha på inden det er for sent.
Ja, det tror jeg også han bliver (:Hehe ja, men der skal nu nok være et eller andet i skabet jeg kan tage på (:
Jeg skal have denne ventekjole på:
http://static.smartkids.dk/smartkids/144334/4/144334_1_2_4.jpg
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128