Billeder af andres børn!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. december 2011

Benjamins'mor

Jeg har stemt ''ja men ville ikke have det hængende''. For det kommer an på så meget, altså hvor tit vi ses, hvor gode veninder vi er osv.

Jeg har en veninde fra Fyn jeg har fået julekort af hvor det er et billede af hendes søn og det har jeg hængende ude på køleskabet. Men ville aldrig sætte i en ramme og hænge op i stuen, det bare min mening.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. december 2011

Noneother

Jeg gjorde noget af det samme sidste år. Min bedste veninde fik Billede + fodaftryk af min søn, og så fik hun en "rigtig" gave af mig.

men det skal osse lige siges at hun forguder min søn. Hun var endda med til fødslen, så her var det en meget personlig gave.

Men ja. Når det engang bliver hendes tur til børn, så må hun osse hellere end gerne komme med billeder.  Jeg skal nok finde plads.

Anmeld

24. december 2011

Lunae

Rosa skriver:

Jeg ville blive mest glad for et billede af barnet OG mig i en hyggelig situation. 

Årh ja, det var en god ide - det må det blive næste år

Anmeld

24. december 2011

Wimmie

Lunae skriver:

Hej piger.

Lige en hurtig afstemning på falderebet
Jeg har to veninder, som er faddere til min datter. De køber julegaver til hende og ser hende ofte.

Nu er det sådan at vi har fået taget billeder i vuggestuen og har egentlig lyst til at forære hver af mine veninder et billede

Jeg er bare i tvivl om, om andre mennesker end den nærmeste familie har interesse i sådanne billeder.

Begge mine veninder har ingen børn.

Jeg vil meget gerne have billeder af mine veninders børn (nu har mine nærmeste veninder ikke børn endnu), og jeg ville blive enormt glad.

Er dog ikke sikker på at jeg ville hænge dem op - måske på køleskabet hvis det er et lille foto, men vi har ikke fotos oppe at hænge så det ville disse nok heller ikke komme.

Måske ville jeg lave en form for scrapbog med dem, men uanset hvad synes jeg det ville være helt fint 

Anmeld

24. december 2011

Laulund87

Frøken J. skriver:

Det ved jeg egentlig ikke helt. Jeg tror ikke jeg ville hænge det op i en ramme eller noget på min væg, men min bedste venindes datter er så absolut dejlig, fin og bedårende (Dejlige Laulund87's lille Maria). Men.. Ja, det ved jeg sku ikke. Er det sammen med en anden gave også, eller? Måske ville jeg synes det var lidt besynderligt at få som den eneste gave. Synes måske sådan noget er mere forbeholdt den nære familie. - Og hun skal i øvrigt også stå fadder til Rose, så det er ikke fordi hun ikke betyder noget. Hun betyder alt!

Nu bliver det RIGTIG pinligt, hvis jeg åbner min gave fra hende i morgen, og der er et foto af Maria

Hvor er du altså sød!

Jeg skulle lige til at skrive at jeg ville blive glad for et billede af Rose, men hun betyder jo også noget særligt fordi hun bliver mit lille fadder barn Ellers ville jeg nok synes det var lidt sjovt at få et billede af en venindes datter, men ville da blive glad

Bare rolig det er ikke et billede af Maria du får

Anmeld

24. december 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Lunae skriver:

Tak for svar jeg tror at jeg ender med at give dem et hver, men jeg er stadig i tvivl. Det ville være træls, hvis de følte sig tvunget

Jeg tror kun de vil føle sig tvunget hvis du viser en enorm skuffelse over at de ikke vil have Dit billede fremme.
God Jul

Anmeld

24. december 2011

Pige2009

Lunae skriver:

Jeg er nemlig den eneste i vennegruppen, som har barn og derfor føler jeg at det er lidt noget andet.

Min bedste veninde ser vores datter minimum 1 gang om ugen, så hun ser hende jo langt mere end det meste af familien også

Håber de bliver glade for dem

Anmeld

24. december 2011

LR85

Lunae skriver:

Hej piger.

Lige en hurtig afstemning på falderebet
Jeg har to veninder, som er faddere til min datter. De køber julegaver til hende og ser hende ofte.

Nu er det sådan at vi har fået taget billeder i vuggestuen og har egentlig lyst til at forære hver af mine veninder et billede

Jeg er bare i tvivl om, om andre mennesker end den nærmeste familie har interesse i sådanne billeder.

Begge mine veninder har ingen børn.

Hvis de er vilde med barnet, helt klart JA. 

evt til xxxx

Fra 'barnet' 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.