Billeder af andres børn!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Jeg har svaret andet.

Og der er fordi jeg altid har elsket at få billeder a de børn som jeg har været barnepige for. Og de har også været oppe og hænge..

Når nu det er to veninder der virkelig er med i jeres omgangskreds tæt på og altid er der, kunne jeg også godt finde på at give et billede. Men ellers har jeg kun min datter på invitationer samt julekort, og de steder hvor de bliver sendt hen, ser jeg dem også oppe.
Særligt ved mine veninder der endnu ikk har børn. Men tror bestemt det er meget forskelligt.
Havde jeg ikke barn, ville jeg nyde at få et billede af den guldklump jeg står så tæt ved!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2011

Lunae

Baagøe skriver:

jeg har stemt andet. Nu har jeg Laura og har naturligvis billeder af hende hængende og har derfor ikke så meget vægplads til andre børn.

Inden jeg fik børn, ville jeg meget gerne havde veninders børn på væggene og ville blive glad for et billede af dem. Du skriver, at dine veninder ingen børn har, så jeg ville da trygt give dem hver et billede af guldklumpen

Jeg er nemlig den eneste i vennegruppen, som har barn og derfor føler jeg at det er lidt noget andet.

Min bedste veninde ser vores datter minimum 1 gang om ugen, så hun ser hende jo langt mere end det meste af familien også

Anmeld

23. december 2011

Frøken J.

Lunae skriver:

Det er ikke den eneste gave. Altså jeg giver veninderne gave fra mig, for de gir mig gave og så giver de jo så også Camille gave, derfor tænker jeg at hun kunne give dem det - gir det mening?

Men jeg vil så også lige tilføje, at jeg i det hele taget har et lidt ambivalent forhold til det med billeder i gave. Der er jeg nok lidt underlig i forhold til så mange andre, men tror det er fordi at vi herhjemme generelt ikke rigtig er typerne der har familiefotos hængende og sådan

Anmeld

23. december 2011

Lunae

Frøken J. skriver:

Men jeg vil så også lige tilføje, at jeg i det hele taget har et lidt ambivalent forhold til det med billeder i gave. Der er jeg nok lidt underlig i forhold til så mange andre, men tror det er fordi at vi herhjemme generelt ikke rigtig er typerne der har familiefotos hængende og sådan

Det er vi nu heller ikke og personligt hader jeg at få taget billeder, men min datter er jo min øjesten og bliver aldrig træt af at se på hende - så efter hun er kommet til hænger her masser af billeder af hende

Anmeld

24. december 2011

Lunae

LouiseVous skriver:

Jeg har svaret andet.

Og der er fordi jeg altid har elsket at få billeder a de børn som jeg har været barnepige for. Og de har også været oppe og hænge..

Når nu det er to veninder der virkelig er med i jeres omgangskreds tæt på og altid er der, kunne jeg også godt finde på at give et billede. Men ellers har jeg kun min datter på invitationer samt julekort, og de steder hvor de bliver sendt hen, ser jeg dem også oppe.
Særligt ved mine veninder der endnu ikk har børn. Men tror bestemt det er meget forskelligt.
Havde jeg ikke barn, ville jeg nyde at få et billede af den guldklump jeg står så tæt ved!

Tak for svar jeg tror at jeg ender med at give dem et hver, men jeg er stadig i tvivl. Det ville være træls, hvis de følte sig tvunget

Anmeld

24. december 2011

lio

Som regel måske ikke, men til mit fadderbarn, så ja, klart. Man/jeeg er da stolt af at være fadder.

Anmeld

24. december 2011

SussieThyssen

Lunae skriver:

Hej piger.

Lige en hurtig afstemning på falderebet
Jeg har to veninder, som er faddere til min datter. De køber julegaver til hende og ser hende ofte.

Nu er det sådan at vi har fået taget billeder i vuggestuen og har egentlig lyst til at forære hver af mine veninder et billede

Jeg er bare i tvivl om, om andre mennesker end den nærmeste familie har interesse i sådanne billeder.

Begge mine veninder har ingen børn.

Jeg har valgt "Andet".

Jeg ville blive glad for et billede af en venindes barn..sådan ved lejlighed, men det ville ikke stå fremme, og det skyldes at vi er en meget lidt billedudstillende familie.

Herhjemme har jeg et billede af hvert af mine børn og et af mine børnebørn, men diskret placeret, så man faktisk ikke opdager dem.
Billeder af alle andre kommer i et album.

Det er så ikke ensbetydende med, at jeg ikke ville sætte pris på det, for det ville jeg..meget endda, men stillet frem ville det altså ikke blive.

Det bedste man kan gøre mht billeder, vil nok være at se om de pågældende veninder, generelt har fotos hængende/stående, og så ellers spørge lige ud, om vedkommende ville blive glad for et billede.

Kærligst
Sussie

Anmeld

24. december 2011

Henriette Aaby

Lunae skriver:

Hej piger.

Lige en hurtig afstemning på falderebet
Jeg har to veninder, som er faddere til min datter. De køber julegaver til hende og ser hende ofte.

Nu er det sådan at vi har fået taget billeder i vuggestuen og har egentlig lyst til at forære hver af mine veninder et billede

Jeg er bare i tvivl om, om andre mennesker end den nærmeste familie har interesse i sådanne billeder.

Begge mine veninder har ingen børn.

Hej

Jeg er sikker på, at dine veninder som er så tætte med din datter, vil blive vildt lykkelig for et billed af din datter.

Mange hilsner

Henriette                 

Anmeld

24. december 2011

Rosa

Jeg ville blive mest glad for et billede af barnet OG mig i en hyggelig situation. 

Anmeld

24. december 2011

Moar'en

fik jeg trykket før jeg læste din tekst Jeg trykkede måske, men udfra hvad du skriver, så ville jeg bestemt blive glad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.