Billeder af andres børn!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Ville du blive glad for et billede af din venindes barn?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.691 visninger
27 svar
0 synes godt om
23. december 2011

Lunae

Hej piger.

Lige en hurtig afstemning på falderebet
Jeg har to veninder, som er faddere til min datter. De køber julegaver til hende og ser hende ofte.

Nu er det sådan at vi har fået taget billeder i vuggestuen og har egentlig lyst til at forære hver af mine veninder et billede

Jeg er bare i tvivl om, om andre mennesker end den nærmeste familie har interesse i sådanne billeder.

Begge mine veninder har ingen børn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2011

Mor-til-asta-09

Lunae skriver:

Hej piger.

Jeg har to veninder, som er faddere til min datter. De køber julegaver til hende og ser hende ofte.

Nu er det sådan at vi har fået taget billeder i vuggestuen og har egentlig lyst til at forære hver af mine veninder et billede

Jeg er bare i tvivl om, om andre mennesker end den nærmeste familie har interesse i sådanne billeder.

Absolut.. Og i sær hvis man var fadder/gudmor til børnene... Og som du siger så ser de hende ofte...

Anmeld

23. december 2011

l.kjoeller

Lunae skriver:

Hej piger.

HVis de er faddere til barnet syns jeg det er helt naturligt

Anmeld

23. december 2011

Lunae

Mor-til-asta-09 skriver:

Absolut.. Og i sær hvis man var fadder/gudmor til børnene... Og som du siger så ser de hende ofte...

De siger godt nok også at de gerne vil have billeder, men ved ikke om det er lidt mærkeligt men mange tak for svar!

Anmeld

23. december 2011

Frøken J.

Lunae skriver:

Hej piger.

Det ved jeg egentlig ikke helt. Jeg tror ikke jeg ville hænge det op i en ramme eller noget på min væg, men min bedste venindes datter er så absolut dejlig, fin og bedårende (Dejlige Laulund87's lille Maria). Men.. Ja, det ved jeg sku ikke. Er det sammen med en anden gave også, eller? Måske ville jeg synes det var lidt besynderligt at få som den eneste gave. Synes måske sådan noget er mere forbeholdt den nære familie. - Og hun skal i øvrigt også stå fadder til Rose, så det er ikke fordi hun ikke betyder noget. Hun betyder alt!

Nu bliver det RIGTIG pinligt, hvis jeg åbner min gave fra hende i morgen, og der er et foto af Maria

Anmeld

23. december 2011

Mor-til-asta-09

Lunae skriver:

De siger godt nok også at de gerne vil have billeder, men ved ikke om det er lidt mærkeligt men mange tak for svar!

velbekomme

Anmeld

23. december 2011

Pige2009

Lunae skriver:

Hej piger.

jeg har stemt andet. Nu har jeg Laura og har naturligvis billeder af hende hængende og har derfor ikke så meget vægplads til andre børn.

Inden jeg fik børn, ville jeg meget gerne havde veninders børn på væggene og ville blive glad for et billede af dem. Du skriver, at dine veninder ingen børn har, så jeg ville da trygt give dem hver et billede af guldklumpen

Anmeld

23. december 2011

sandratobias

Havde det været mig ville jeg nok blive glad..  

Anmeld

23. december 2011

Lunae

Frøken J. skriver:

Det ved jeg egentlig ikke helt. Jeg tror ikke jeg ville hænge det op i en ramme eller noget på min væg, men min bedste venindes datter er så absolut dejlig, fin og bedårende (Dejlige Laulund87's lille Maria). Men.. Ja, det ved jeg sku ikke. Er det sammen med en anden gave også, eller? Måske ville jeg synes det var lidt besynderligt at få som den eneste gave. Synes måske sådan noget er mere forbeholdt den nære familie. - Og hun skal i øvrigt også stå fadder til Rose, så det er ikke fordi hun ikke betyder noget. Hun betyder alt!

Nu bliver det RIGTIG pinligt, hvis jeg åbner min gave fra hende i morgen, og der er et foto af Maria

Det er ikke den eneste gave. Altså jeg giver veninderne gave fra mig, for de gir mig gave og så giver de jo så også Camille gave, derfor tænker jeg at hun kunne give dem det - gir det mening?

Anmeld

23. december 2011

Frøken J.

Lunae skriver:

Det er ikke den eneste gave. Altså jeg giver veninderne gave fra mig, for de gir mig gave og så giver de jo så også Camille gave, derfor tænker jeg at hun kunne give dem det - gir det mening?

Ja, det giver fin mening - Så synes jeg det er okay

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.