Barselspenge fra kommune

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2011

marloutti

Lærke20.08.2011 skriver:

kan man selv vælge hvordan man vil ha udbetalt dem ??

det var da smart - jeg har ikke valgt noget som helst..

jeg får hver. 14 dags også - men er jo van til at være mdr lønnet så det gav nogen lidt underlige soldoer på kreditkortet engang i mellem - så fik jeg bankens betalinger ændret fra mdr. til 14. dags trækninger og det passer så heller ikke helt..

men er da glad for at min bank er rimelig large, min rådgiver ved jo at der kommer penge ind en af de kommende dage hvis kortet går i minus - måske han deler min holdning.. kommunen er ikke helt nem at danse med :-)

Nej, de er som regel ret tunge at danse med!! Men det passede mig ret dårligt at få på månedsbasis så jeg ringede for at høre om det kunne være anderledes og så spurgte hun bare hvordan jeg helst ville ha det.. Forbavsende nemt.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2011

lilledittemor

stm2812 skriver:

Hej

Har endnu ikke luret hvornår man får pengefra kommunen under barel, dadet nogen gange er hver 4. fredag men har også oplevet der er gået en uge både på plus og minus siden

Så mit spørgsmål er, kan det godt passe at det først er i næste uge barselsdagpengene kommer?

De kommer på torsdag

Anmeld

23. december 2011

Clisolka

_-Kathrine-_ skriver:

Jeg bor i århus kommune og har fået at vide derinde fra at de kommer den sidste torsdag i måneden i vores kommune

Det er det samme her i Holbæk kommune - de bliver udbetalt den sidste torsdag i måneden 

Anmeld

23. december 2011

stm2812

Babymor2010 skriver:

Det er det samme her i Holbæk kommune - de bliver udbetalt den sidste torsdag i måneden 

Plejer at få dem om fredagen,men kan selvfølgelig være at det er sidste fredag i måneden de kører med her og at det derfor de andre gange har passet med at de er kommet lige omkring den 25. men ntak for svar

Anmeld

23. december 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Det er sidste torsdag i måneden for mit vedkommende at de bliver udbetalt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.