Barselspenge fra kommune

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2011

marloutti

stm2812 skriver:

Nåå det har jeg slet ikke fået mulighed for at vælge   men ja så ved du jo nemlig hvornår de kommer

Ja, det er dejligt... Jeg ringede for at høre hvordan deres udbetalinger lå og hun sagde jeg var sat til månedsudbetaling. Det syntes jeg ikke var så fedt, for så skulle jeg have lavet alt om i banken, da jeg altid har været 14. dages-lønnet... Hun spurgte så, hvad jeg helst ville og jeg sagde, jeg var vant til at få løn i lige uger. Så det ændrede hun bare lige og det har kørt total fejlfrit siden... Rart med en gennem-positiv oplevelse med kommunen... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2011

Valle81

stm2812 skriver:

sidsteHej

Har endnu ikke luret hvornår man får pengefra kommunen under barel, dadet nogen gange er hver 4. fredag men har også oplevet der er gået en uge både på plus og minus siden

Så mit spørgsmål er, kan det godt passe at det først er i næste uge barselsdagpengene kommer?

De kommer altid den sidste torsdag i måneden.

Denne måned føles længere, men det er fordi det er en 5 ugers periode.

Christina

Anmeld

23. december 2011

stm2812

Valle81 skriver:

De kommer altid den sidste torsdag i måneden.

Denne måned føles længere, men det er fordi det er en 5 ugers periode.

Christina

Jeg har da fået dem om fredagen de sidste 2-3 måneder. har vist kun oplevet det var om torsdagen 2 gange men er kun dejligt så.. det giver da lidt mere med en 5 ugers periode

Anmeld

23. december 2011

stm2812

marloutti skriver:

Ja, det er dejligt... Jeg ringede for at høre hvordan deres udbetalinger lå og hun sagde jeg var sat til månedsudbetaling. Det syntes jeg ikke var så fedt, for så skulle jeg have lavet alt om i banken, da jeg altid har været 14. dages-lønnet... Hun spurgte så, hvad jeg helst ville og jeg sagde, jeg var vant til at få løn i lige uger. Så det ændrede hun bare lige og det har kørt total fejlfrit siden... Rart med en gennem-positiv oplevelse med kommunen... 

ja det er da rigtig lækkert det så bare fungerer sådan. Og ja specielt når du førhen var 14. dages lønnet, så i ikke skal til og rode med at få de forskellige betalinger til at fungere anderledes imens du er på barsel.

Anmeld

23. december 2011

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
i Næstved kommune kommer de den sidste torsdag i måneden

Anmeld

23. december 2011

Trine89

Jeg får den sidste torsdag i mdr. 
Men der regnes kun frem til søndagen før.  (og der betales kun for hele uger) så fx her den 29 december, får jeg for 4 uger. og så vil den sidste uge december gå med til næste mdr så i Januar får jeg for 5 uger.

Anmeld

23. december 2011

kitra

Jeg har altid fået dem sidste torsdag i mdr der har ikke været nogen problemer i det de er altid kommet 

Anmeld

23. december 2011

Lærke20.08.2011

marloutti skriver:

Tja, jeg har valgt at få udbetalt hver 14.dag, så de kommer troligt hver 2. torsdag...  Dejlig nemt og fri for at tænke over det...

kan man selv vælge hvordan man vil ha udbetalt dem ??

det var da smart - jeg har ikke valgt noget som helst..

jeg får hver. 14 dags også - men er jo van til at være mdr lønnet så det gav nogen lidt underlige soldoer på kreditkortet engang i mellem - så fik jeg bankens betalinger ændret fra mdr. til 14. dags trækninger og det passer så heller ikke helt..

men er da glad for at min bank er rimelig large, min rådgiver ved jo at der kommer penge ind en af de kommende dage hvis kortet går i minus - måske han deler min holdning.. kommunen er ikke helt nem at danse med :-)

Anmeld

23. december 2011

Valle81

Trine89 skriver:

hegerngerneJeg får den sidste torsdag i mdr. 
Men der regnes kun frem til søndagen før.  (og der betales kun for hele uger) så fx her den 29 december, får jeg for 4 uger. og så vil den sidste uge december gå med til næste mdr så i Januar får jeg for 5 uger.

Vi skulle få 5 ugers dagpenge den 59 for vi fik allerede dagpenge den 25 i november og fra søndagen inden og til på søndag er der 5 uger

Anmeld

23. december 2011

Trine89

Valle81 skriver:

Vi skulle få 5 ugers dagpenge den 59 for vi fik allerede dagpenge den 25 i november og fra søndagen inden og til på søndag er der 5 uger

jeg er først lige startet. så får kun fra 1 dec.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.