Barselspenge fra kommune

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.241 visninger
24 svar
0 synes godt om
23. december 2011

stm2812

Hej

Har endnu ikke luret hvornår man får pengefra kommunen under barel, dadet nogen gange er hver 4. fredag men har også oplevet der er gået en uge både på plus og minus siden

Så mit spørgsmål er, kan det godt passe at det først er i næste uge barselsdagpengene kommer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2011

Toshiba

stm2812 skriver:

Hej

Har endnu ikke luret hvornår man får pengefra kommunen under barel, dadet nogen gange er hver 4. fredag men har også oplevet der er gået en uge både på plus og minus siden

Så mit spørgsmål er, kan det godt passe at det først er i næste uge barselsdagpengene kommer?

de kommer vel sidste hverdag i måneden?

Anmeld

23. december 2011

Lærke20.08.2011

min erfaring er at de kommer lidt som vinden blæser :-)

først passede det med at det var omkring d. 1 og igen omkring d. 14 - men nu tror jeg det er omkring den 5-17 i mdr..

men jeg er stoppet med at prøve at regne deres system ud, det er jo umuligt :-) jeg glæder mig bare over at modtage dem hver gang.. haha!

Glædelig jul!

Anmeld

23. december 2011

stm2812

Toshiba skriver:

de kommer vel sidste hverdag i måneden?

Det har jeg dog endnu ikke oplevet.. de sidste 2-3 gange er de kommet omkring den 25 (altid en fredag) Men ville ikke gøre noget hvis de først kom i næste uge, da det jo så bare giver 5 ugers "løn" i stedet for 4 er bare træls ikke at vide om der er sket en fejl men må jo bare vente og så ellers

Anmeld

23. december 2011

Toshiba

stm2812 skriver:

Det har jeg dog endnu ikke oplevet.. de sidste 2-3 gange er de kommet omkring den 25 (altid en fredag) Men ville ikke gøre noget hvis de først kom i næste uge, da det jo så bare giver 5 ugers "løn" i stedet for 4 er bare træls ikke at vide om der er sket en fejl men må jo bare vente og så ellers

jeg er lige overgået til førtidspensionist - men har da fået af kommunen under barsel - det var altid den sidste hverdag i måneden

Anmeld

23. december 2011

stm2812

Lærke20.08.2011 skriver:

min erfaring er at de kommer lidt som vinden blæser :-)

først passede det med at det var omkring d. 1 og igen omkring d. 14 - men nu tror jeg det er omkring den 5-17 i mdr..

men jeg er stoppet med at prøve at regne deres system ud, det er jo umuligt :-) jeg glæder mig bare over at modtage dem hver gang.. haha!

Glædelig jul!

haha ja glæder mig helt til at komme over på alm løn igen.-. å ved man da hvornår pengene kommer Er altid nervøs for at de har glemt mig. Stoler ikke helt på dem.. Ved ikke lige hvorfor, for har nu ikke oplevet jeg er blevet snydt

Og glædelig jul til dig også

Anmeld

23. december 2011

marloutti

Tja, jeg har valgt at få udbetalt hver 14.dag, så de kommer troligt hver 2. torsdag...  Dejlig nemt og fri for at tænke over det...

Anmeld

23. december 2011

stm2812

Toshiba skriver:

jeg er lige overgået til førtidspensionist - men har da fået af kommunen under barsel - det var altid den sidste hverdag i måneden

okay.. det må næsten være forskelligt fra kommune til kommune så.. Troede bare de havde en fast dag sådan noget bare blev gjort på..

Anmeld

23. december 2011

stm2812

marloutti skriver:

Tja, jeg har valgt at få udbetalt hver 14.dag, så de kommer troligt hver 2. torsdag...  Dejlig nemt og fri for at tænke over det...

Nåå det har jeg slet ikke fået mulighed for at vælge   men ja så ved du jo nemlig hvornår de kommer

Anmeld

23. december 2011

_-Kathrine-_

Jeg bor i århus kommune og har fået at vide derinde fra at de kommer den sidste torsdag i måneden i vores kommune

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.