Anonym skriver:
Det er ikke bare "lige sådan" at komme ud af et forhold når vi for 2 mdr siden købte hus sammen
(virkelig dumt ja, men som skrevet tidligere så ved jeg bare at jeg bliver sammen med ham og får "det bedste ud af det" hvertfald de kommende 5-8 år) Mit ønske er at få en "Ægte" søskende til vores søn.... Så vores søn ikke skal være skilsmissebarn alene, for skilsmissebarn, det bliver han - men som sagt først når han er ældre.
Når jeg læser dette udefra kan jeg sagtens forstå at folk sikkert tænker " sikke en idiot at få barn og hus med ham", men sådan er det nu engang
(og der er da også perioder indimellem hvor vi har det fint nok, jeg er aldrig forelsket i ham, sommerfugle i maven osv, men til tider har vi det sjovt sammen)
Jeg har seriøst overvejet at være ham utro - som du siger; nyde livet lidt, flirte osv. men ved ikke om min samvittighed er til det når det kommer til stykket,,
En ting er helt sikkert, havde vi ikke haft vores søn så var vi ikke sammen!
Du skal da ikke blive sammen med en mand du ikke har tænkt dig at blive med i den sidste ende, undskyld, men det er ikke ret respektfuldt over for din kæreste ! ærlighed er den eneste vej og jeg synes du skal fortælle din kæreste hvordan du har det HELT uden at lægge låg på !
jeg tror du har svært ved at slippe drømme om kærnefamilien med den mand du engang forelskede dig i, og jeg kan sagtens sætte mig ind i at det kan være svært. Men din søn bliver ikke nødvendigvis lykkeligere af at du bliver sammen med hans far. Børn har det bedst når de kan mærke at mor og far virkelig elsker hinanden, det er ikke noget der kan spilles 
Jeg ved godt hvordan det er når forholdet går i stå, og hvor meget der skal til for at få det til at fungerer igen, og kommunikation er kodeordet, man kommer ingen vegne uden at kommunikerer, jeg er selv i et forhold, og har været sammen med min kæreste i 7 år, vi sliber stadigvæk kanter af ind imellem og det SKAL gøres eller vokser man fra hinanden og glider ud i ingenting !
Jeg synes absolut ikke du skal være din kæreste utro, ærlighed er det bedste ! hvis du ikke føler du for dit behov dækket af din kæreste skal du fortælle ham det !
Igen stort kram, ligemeget hvad du vælger er det en stor kamp du skal igennem, jeg har taget en af de kampe og det redede vores forhold, men det holdt hårdere end nogle af os havde regnet med.
Sender masser af kram din vej !