Lukas 5 mdr + billedspam :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2011

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Happiness skriver:

Ej hvor skønt! Og det med hånden i munden stopper ikke lige så hurtigt Lukas gør det stadig meget!

Ja, lod telefonen blive i tasken stort set hele aftenen. Var først hjemme kl 5...  Det var så sjovt, og havde en helt anden energi til Lukas bagefter Altså efter tømmermændene havde lagt sig

Og så vandt jeg lie en halv times prof massage! Så den ser jeg frem til

hehe. så længe han lader mors hænder være...han er også begyndt at gnaske i dem

nej hvor skønt at du kunne koble lidt fra. kan godt forestille mig at det giver mere overskud lige at have brugt tid kun på sig selv en enkel aften 

vi er begyndt på flaske (3 gange om dagen) da han ikke tager nok på ellers. Det gav også mig lidt tid til lige en tur i amagercenteret med min veninde. og far og søn fik mulighed for rigtig at hygge uden mors indblanding

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2011

Ka+Ma=Be

Happiness skriver:

Han får grød hver formiddag, og guffer det i sig Men hvis jeg får lavet det for tyndt, kan han ikke styre det, så kommer det ud nå han prøver at synke  

Mos er vi først lige begyndt på om aftenen. Han elsker det, men vi starter jo kun ud med få skefulde! 

Han får stadig hovesageligt flaske. Det er kun formiddagsmåltidet der erstates. Og her får han stadig en lille tår mælk.

Det bliver spændende når Benjamin skal starte Det er så hyggeligt at de guffer det i sig

Det lyder bare så hyggeligt  

Ja det går vel lige så stille den vej Jeg er meget spændt på, hvad SP'en fortæller, når hun kommer i januar. Og ikke mindst spændt på at se, hvordan han tager imod det

Anmeld

22. december 2011

Moar2011

Happiness skriver:

Hehe... Man burde lave en pauseknap en gang imellem! Bare så man kan nyde det lidt mere!

Ja lige præcis - nogen gange føler jeg ikke at jeg får nydt ham nok . og nu skal han snart starte i vuggestue heh ..

Anmeld

22. december 2011

Happiness

Nessie skriver:

Han skal i hvert fad ikke regne med at mor kommer og hjælper med at gøre rent, når han engang er flyttet hjemmefra

Det der med oprydningen går ikke altid lige godt. Mange gange ryger det hele op af skuffen, i stedet for ned i den

Han rydder vel bare op i skufferne ;-)

Anmeld

22. december 2011

Happiness

mor:) skriver:

hehe. så længe han lader mors hænder være...han er også begyndt at gnaske i dem

nej hvor skønt at du kunne koble lidt fra. kan godt forestille mig at det giver mere overskud lige at have brugt tid kun på sig selv en enkel aften 

vi er begyndt på flaske (3 gange om dagen) da han ikke tager nok på ellers. Det gav også mig lidt tid til lige en tur i amagercenteret med min veninde. og far og søn fik mulighed for rigtig at hygge uden mors indblanding

Hvor dejligt for dig. Og for farmand! Er sikker på han nyder at være alene med ham!

Anmeld

22. december 2011

Happiness

Katte87 skriver:

Det lyder bare så hyggeligt  

Ja det går vel lige så stille den vej Jeg er meget spændt på, hvad SP'en fortæller, når hun kommer i januar. Og ikke mindst spændt på at se, hvordan han tager imod det

Ja. Han skal sikkert lige vende sig til det. Det sætter jo gang i smagsløgene! Lukas er i hvertfald ikke begejstet for broccoli Nøj et ansigt han kom med, og det blev bare spyttet ud igen

Anmeld

22. december 2011

Nessie

Happiness skriver:

Han rydder vel bare op i skufferne ;-)

Ha ha ja, og ud på gulvet

Jeg må sige at det kan godt overraske hvor meget sådan EN lille dreng kan rode.
Der kan være pænt og nydeligt når han kommer hjem, en halv time efter er det hele rodet ud på gulvet i stuen, køkkenet, gangen og ikke så sjældent også badeværelset

Anmeld

22. december 2011

Alban

Happiness skriver:

Næ hvor er han bare dygtig! Er han blevet bedre til at ville ligge på maven?

Forresten kommer Stig nok først op i jeres lejlighed (til dåben). Havde glemt at han skal arbejde. Men vi prøver lige at hitte den ud, så han også kan komme med i kirken

Men sender lige en sms, når han har fundet ud af det!

Det er bare helt okay (0: glæder mig til at se jer.

Oscar er blevet super god til at ligge på mave og løfter hovedet så fint ikke så længe af gangen men nok til at have lært at trille 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.