Happiness skriver:
Tak 
Ja men er sikker på det nok bliver helt lyst på et tidspunkt. Både hans far og jeg var meget lyshårede som børn.
Det er til gengæld et større arbejde at rede
Han får rigtig mange "dreadlocks" fordi han jo kejter rundt. Men nu er vi blevet anbefalet at putte en meget lille smule babysæbe i det, det skulle hjælpe på det. Også fordi det lugter efter få dage af lidt surt. Men det er ogs fordi han er en varm baby, så han "sveder" let.
Og det ser ud til at virke. Selv om jeg helst ville undgå alt for megen sæbe, indtil han er lidt større.
Puha, kan lige forestille mig det! Frygter jeg skal starte på job igen om 4,5 måned.. Så kan jeg lige forestille mig tiden flyver endnu hurtigere 
Daniels sparsomme hårpragt var rødblond, da han var helt ny, men lige nu er han jo helt hvidhåret (og med krøller
).
Både hans far og jeg var også helt hvidhårede da vi var små, og havde krøller i spidserne, så er lidt spændt på om og hvornår, det ændrer sig.
Hans far var helt rødhåret som barn, så vi venter lidt spændt på at se om Daniels bliver det samme. Han har stadig et rødt skær i håret, men sjovt nok altid kun i spidserne.
Vi begyndte at vaske hans hår med sæbe da vi var i USA, da han var 7 mdr., og det var simpelthen også fordi det lugtede surt og svedent, han var også en meget varm baby, og 35 grader hjalp ikke på det 
Man kan da godt mærke at man ikke har tid til det samme, når man først starter på arbejde igen, men så må nullermændene jo bare ligge og rotere indtil man har tid til at støvsuge 
Nu er Daniel så nået en alder hvor han synes at det er sjovt at hjælpe til, så han "vasker" gulv og bruger den lille håndstøvsuger, og hjælper ind i mellem med at rydde op, så nu hjælpes vi bare ad alle 3