Lukas 5 mdr + billedspam :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2011

Happiness

Alban skriver:

Top lækker dreng  Vi er nået til at Oscar kan trille fra mave til ryg , til begge sider  

Næ hvor er han bare dygtig! Er han blevet bedre til at ville ligge på maven?

Forresten kommer Stig nok først op i jeres lejlighed (til dåben). Havde glemt at han skal arbejde. Men vi prøver lige at hitte den ud, så han også kan komme med i kirken

Men sender lige en sms, når han har fundet ud af det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2011

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Happiness skriver:

Ja han er en lille charmebøf for tiden Går det godt med Henry?

ja det går fint der sker en musse for tiden. han har opdaget sin hånd, som selvfølgelig skal i munden. og så er han begyndt at tage fat i legetøjet på tæppet. og i det hele taget mange flere smil og en masse pludren. det er super dejligt

klarede du at være til julefrokost uden at skulle ringe hele tiden hjem. hehe

Anmeld

22. december 2011

Nessie

Hvor er han da altså bare skøn

Synes han har så flot en hårfarve (og hår), men det bunder måske også i at min egen nærmest ingen hår havde i den alder, og det var helt lyst

Jeg vil bare lige sige at tiden ikke går langsommere, selv om de bliver ældre  Det kan stadig være svært at følge med

Glædelig jul til jer

Anmeld

22. december 2011

Happiness

mor:) skriver:

ja det går fint der sker en musse for tiden. han har opdaget sin hånd, som selvfølgelig skal i munden. og så er han begyndt at tage fat i legetøjet på tæppet. og i det hele taget mange flere smil og en masse pludren. det er super dejligt

klarede du at være til julefrokost uden at skulle ringe hele tiden hjem. hehe

Ej hvor skønt! Og det med hånden i munden stopper ikke lige så hurtigt Lukas gør det stadig meget!

Ja, lod telefonen blive i tasken stort set hele aftenen. Var først hjemme kl 5...  Det var så sjovt, og havde en helt anden energi til Lukas bagefter Altså efter tømmermændene havde lagt sig

Og så vandt jeg lie en halv times prof massage! Så den ser jeg frem til

Anmeld

22. december 2011

Happiness

Nessie skriver:

Hvor er han da altså bare skøn

Synes han har så flot en hårfarve (og hår), men det bunder måske også i at min egen nærmest ingen hår havde i den alder, og det var helt lyst

Jeg vil bare lige sige at tiden ikke går langsommere, selv om de bliver ældre  Det kan stadig være svært at følge med

Glædelig jul til jer

Tak

Ja men er sikker på det nok bliver helt lyst på et tidspunkt. Både hans far og jeg var meget lyshårede som børn. 

Det er til gengæld et større arbejde at rede Han får rigtig mange "dreadlocks" fordi han jo kejter rundt. Men nu er vi blevet anbefalet at putte en meget lille smule babysæbe i det, det skulle hjælpe på det. Også fordi det lugter efter få dage af lidt surt. Men det er ogs fordi han er en varm baby, så han "sveder" let.

Og det ser ud til at virke. Selv om jeg helst ville undgå alt for megen sæbe, indtil han er lidt større.

Puha, kan lige forestille mig det! Frygter jeg skal starte på job igen om 4,5 måned.. Så kan jeg lige forestille mig tiden flyver endnu hurtigere 

Anmeld

22. december 2011

Nessie

Happiness skriver:

Tak

Ja men er sikker på det nok bliver helt lyst på et tidspunkt. Både hans far og jeg var meget lyshårede som børn. 

Det er til gengæld et større arbejde at rede Han får rigtig mange "dreadlocks" fordi han jo kejter rundt. Men nu er vi blevet anbefalet at putte en meget lille smule babysæbe i det, det skulle hjælpe på det. Også fordi det lugter efter få dage af lidt surt. Men det er ogs fordi han er en varm baby, så han "sveder" let.

Og det ser ud til at virke. Selv om jeg helst ville undgå alt for megen sæbe, indtil han er lidt større.

Puha, kan lige forestille mig det! Frygter jeg skal starte på job igen om 4,5 måned.. Så kan jeg lige forestille mig tiden flyver endnu hurtigere 

Daniels sparsomme hårpragt var rødblond, da han var helt ny, men lige nu er han jo helt hvidhåret (og med krøller ).
Både hans far og jeg var også helt hvidhårede da vi var små, og havde krøller i spidserne, så er lidt spændt på om og hvornår, det ændrer sig.

Hans far var helt rødhåret som barn, så vi venter lidt spændt på at se om Daniels bliver det samme. Han har stadig et rødt skær i håret, men sjovt nok altid kun i spidserne.

Vi begyndte at vaske hans hår med sæbe da vi var i USA, da han var 7 mdr., og det var simpelthen også fordi det lugtede surt og svedent, han var også en meget varm baby, og 35 grader hjalp ikke på det

Man kan da godt mærke at man ikke har tid til det samme, når man først starter på arbejde igen, men så må nullermændene jo bare ligge og rotere indtil man har tid til at støvsuge
Nu er Daniel så nået en alder hvor han synes at det er sjovt at hjælpe til, så han "vasker" gulv og bruger den lille håndstøvsuger, og hjælper ind i mellem med at rydde op, så nu hjælpes vi bare ad alle 3

Anmeld

22. december 2011

VNB

hvor er han bare lækker! 

Synes at min egen dreng var 5 mdr for lidt siden.... 

så nyd det hele, for tiden går bare stærkt og lige pludselig er han 1 år og suser rundt og piller i alting 

Anmeld

22. december 2011

Happiness

Nessie skriver:

Daniels sparsomme hårpragt var rødblond, da han var helt ny, men lige nu er han jo helt hvidhåret (og med krøller ).
Både hans far og jeg var også helt hvidhårede da vi var små, og havde krøller i spidserne, så er lidt spændt på om og hvornår, det ændrer sig.

Hans far var helt rødhåret som barn, så vi venter lidt spændt på at se om Daniels bliver det samme. Han har stadig et rødt skær i håret, men sjovt nok altid kun i spidserne.

Vi begyndte at vaske hans hår med sæbe da vi var i USA, da han var 7 mdr., og det var simpelthen også fordi det lugtede surt og svedent, han var også en meget varm baby, og 35 grader hjalp ikke på det

Man kan da godt mærke at man ikke har tid til det samme, når man først starter på arbejde igen, men så må nullermændene jo bare ligge og rotere indtil man har tid til at støvsuge
Nu er Daniel så nået en alder hvor han synes at det er sjovt at hjælpe til, så han "vasker" gulv og bruger den lille håndstøvsuger, og hjælper ind i mellem med at rydde op, så nu hjælpes vi bare ad alle 3

Ja det hår kan jo ændre sig en del Bliver spændende at se om det røde spreder sig fra spidserne

Ihh hvor hyggeligt. Det skal i are holde ved lige, så han bliver od til at hjælpe til Det er en god egenskab at have med sig

Anmeld

22. december 2011

Happiness

VNB skriver:

hvor er han bare lækker! 

Synes at min egen dreng var 5 mdr for lidt siden.... 

så nyd det hele, for tiden går bare stærkt og lige pludselig er han 1 år og suser rundt og piller i alting 

Hehe.. Nyder det også så meget jeg kan! Ja det bliver underligt at man ikke bare kan ligge ham et sted, hvor han så bliver... Og vi har masser han kan rode ved, så vi bliver jo nok nød til at rykke lidt om inden da

Anmeld

22. december 2011

Nessie

Happiness skriver:

Ja det hår kan jo ændre sig en del Bliver spændende at se om det røde spreder sig fra spidserne

Ihh hvor hyggeligt. Det skal i are holde ved lige, så han bliver od til at hjælpe til Det er en god egenskab at have med sig

Han skal i hvert fad ikke regne med at mor kommer og hjælper med at gøre rent, når han engang er flyttet hjemmefra

Det der med oprydningen går ikke altid lige godt. Mange gange ryger det hele op af skuffen, i stedet for ned i den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.