Lukas 5 mdr + billedspam :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.285 visninger
27 svar
0 synes godt om
21. december 2011

Happiness

Så rundede vi de fem måneder! Vildt! Om én måned er han et halvt år!!! Hvor er tiden blevet af?! 

Han er begyndt at komme op på knæerne, så det varer nok ikke mange måneder før han fiser rundt... Men håber da der går liiidt endnu  

Han trives, dog er vi igennem endnu et tigerspring... Det er dog ikke så slemt som det sidste. Så vi klarer den

Nå men her er et par billeder! (som altid kan jeg ikke begrænse mig )

Og glædelig jul til jer allesammen! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2011

Moar2011

ihh en kær knægt .

kan fuldt ud forstå dig at tiden flyver afsted, det slet ikke til at følje med .. heh .. de bliver alt for hurtige store de små pus..

Anmeld

21. december 2011

Zibi_84

Sikke en dejlig dreng! Kan godt forstå at du er stolt

Anmeld

21. december 2011

Ka+Ma=Be

Ihh hvor er han bare stadig pisse skøn, smukke!  

Går det godt med grød og mos? Og får han stadig mælk eller hvordan? Er så spændt på at skulle begynde her om et par uger.

Anmeld

21. december 2011

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Happiness skriver:

Så rundede vi de fem måneder! Vildt! Om én måned er han et halvt år!!! Hvor er tiden blevet af?! 

Han er begyndt at komme op på knæerne, så det varer nok ikke mange måneder før han fiser rundt... Men håber da der går liiidt endnu  

Han trives, dog er vi igennem endnu et tigerspring... Det er dog ikke så slemt som det sidste. Så vi klarer den

Nå men her er et par billeder! (som altid kan jeg ikke begrænse mig )

Og glædelig jul til jer allesammen! 

ih hvor er han sød elsker det billede hvor han ligger på maven og kigger op med det dejligste smil.

Anmeld

21. december 2011

Alban

Top lækker dreng  Vi er nået til at Oscar kan trille fra mave til ryg , til begge sider  

Anmeld

22. december 2011

Happiness

Babyklar skriver:

ihh en kær knægt .

kan fuldt ud forstå dig at tiden flyver afsted, det slet ikke til at følje med .. heh .. de bliver alt for hurtige store de små pus..

Hehe... Man burde lave en pauseknap en gang imellem! Bare så man kan nyde det lidt mere!

Anmeld

22. december 2011

Happiness

Zibi_84 skriver:

Sikke en dejlig dreng! Kan godt forstå at du er stolt

Tak  

Anmeld

22. december 2011

Happiness

Katte87 skriver:

Ihh hvor er han bare stadig pisse skøn, smukke!  

Går det godt med grød og mos? Og får han stadig mælk eller hvordan? Er så spændt på at skulle begynde her om et par uger.

Han får grød hver formiddag, og guffer det i sig Men hvis jeg får lavet det for tyndt, kan han ikke styre det, så kommer det ud nå han prøver at synke  

Mos er vi først lige begyndt på om aftenen. Han elsker det, men vi starter jo kun ud med få skefulde! 

Han får stadig hovesageligt flaske. Det er kun formiddagsmåltidet der erstates. Og her får han stadig en lille tår mælk.

Det bliver spændende når Benjamin skal starte Det er så hyggeligt at de guffer det i sig

Anmeld

22. december 2011

Happiness

mor:) skriver:

ih hvor er han sød elsker det billede hvor han ligger på maven og kigger op med det dejligste smil.

Ja han er en lille charmebøf for tiden Går det godt med Henry?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.