Nytår - er jeg den eneste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2011

Bambii

Mirjam123 skriver:

Det er da os rigtig hyggeligt

Min mor har sagt vi godt må komme derud, men det gider jeg bare ikke.

Nej, jeg syntes ikke det er så hyggeligt..

Gider ikke sidde hjemme sammen med mine forældre..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2011

1977

Profilbillede for 1977
Mirjam123 skriver:

Eneste som endnu ikke ved hva der skal ske nytårsaften??

Jeg har min datter nytårs aften, og har ingen ide om hva vi skal endnu. Men mon ikke lige pludselig ved hva vi skal

Hva skal i?

Jeg vil gerne dele hvad vi skal....nemlig ikke en dyt Vi går ikke så meget op i nytåret, så vores plan er god mad og en aften på sofaen sammen med sæson 6 af two and a half men (sidste år var de sæson 5 )

Anmeld

21. december 2011

merethe

Profilbillede for merethe
Mirjam123 skriver:

Eneste som endnu ikke ved hva der skal ske nytårsaften??

Jeg har min datter nytårs aften, og har ingen ide om hva vi skal endnu. Men mon ikke lige pludselig ved hva vi skal

Hva skal i?

Skal være sammen med min mand og vores 2 dejlige børn og så bare hygge

Anmeld

21. december 2011

Na-Wi

Vi skal hjem til en tidligere baby.dk bruger, hendes kæreste og deres søn Så står den vidst bare på god mad, hygge og lidt fyrværkeri Deres dreng er 3 og vores er 2 så de skal nok få det sjovt sammen

Anmeld

21. december 2011

Hasselnødden

Vi, Elias, undertegnede og farmanden skal fejre nytåret med min familie, dvs. min søster og hendes kæreste, 3 brødre - to af dem med påhæng, mor og far, oldemor, 1 svigerinde, to drenge på omkring de 2 år - tre katte og en hund (udover vores egne to katte der er med i sommerhus) Og inden de små sover, tænder vi nok lidt fyrværkeri. Spiser god mad, synger med på Kong Christian og skåler nytåret ind med et kys.

Fandt ud af Elias åbenbart er helt vild med fyrværkeri, da vi så to raketter blive afskudt inde i Vejle igår - det eneste han sagde hele vejen hjem var: Bang, bum og "keri" "kerni" (fyrværkeri)  og mer mer mer...  lille krudtugle.

Anmeld

21. december 2011

Muffinmus

ANER ikke hvad vi skal.

Men jeg er jo gravid og vi har 2 små børn i forvejen, så ingen fester her i huset:-) ligesom sidste år. Kedeligt, men passer jo til en børnefamilie med små børn.

Ender måske med at invitere en kammerat og hans søn på 8.

Anmeld

21. december 2011

Orkide86

LouiseVous skriver:

Dejligt og vide jeg ikk er den eneste, for synes ikke ligefrem jeg orker bare og være min pige og mig. Lidt træls dag.

Ja rart at man ikke er den eneste der er en lille smugle bagud

Anmeld

21. december 2011

Orkide86

Bambii skriver:

Nej, jeg syntes ikke det er så hyggeligt..

Gider ikke sidde hjemme sammen med mine forældre..

Gider jeg heller ikke

Tror det ender med at mig og eksen skal være sammen så vi bare er os og vores datter

Anmeld

21. december 2011

Bambii

Mirjam123 skriver:

Gider jeg heller ikke

Tror det ender med at mig og eksen skal være sammen så vi bare er os og vores datter

Det lyder nu også hyggeligt..

Jeg håber at jeg kan finde ud af noget med en veninde eller noget

Anmeld

21. december 2011

MariaJ

Sådan har jeg tit haft det, og som man kan se i tråden her, er det åbentbart ret almindeligt. Jeg har aldrig haft en fast nytårstradition, og har masser af gange ikke helt vidst hvad vi skulle eller om vi skulle noget.

De sidste år har vi slået os til ro med vores egen tradition - at vi bare er hjemme og fejrer årets sidste aften med os selv. God mad, hygge og fyrværkeri og et glas champagne kl 12.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.