Nytår - er jeg den eneste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.838 visninger
43 svar
0 synes godt om
21. december 2011

Orkide86

Eneste som endnu ikke ved hva der skal ske nytårsaften??

Jeg har min datter nytårs aften, og har ingen ide om hva vi skal endnu. Men mon ikke lige pludselig ved hva vi skal

Hva skal i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2011

Frk Mig

Mirjam123 skriver:

Jeg har min datter nytårs aften, og har ingen ide om hva vi skal endnu. Men mon ikke lige pludselig ved hva vi skal

Hva skal i?

Vi skal bare være hjemme i år .. så vi bliver kun manden, sønnen og jeg .. så det bliver bare en dag med masser af hygge og god mad .. Vi har bestemt os for at bestille mad ude fra .. Så når klokken slår 12 skåler vi og så hvis noah stadigvæk er vågen skal vi kigge raketter ..

Anmeld

21. december 2011

maria87

vi ved heller ikke hvad vi skal endnu... egentlig har jeg mest lyst til at være sammmen med min veninde og hendes barn og kæreste, de bliver nemlig hjemme og hygger med baby og go mad og hinanden og go TV ...

men aner jeg ikke om min Kære mand og Min Guldklump på 5 har lyst til

Kunne man Håbe, men det kræver jo nok jeg spørg Hehe

Anmeld

21. december 2011

Orkide86

maria87 skriver:

vi ved heller ikke hvad vi skal endnu... egentlig har jeg mest lyst til at være sammmen med min veninde og hendes barn og kæreste, de bliver nemlig hjemme og hygger med baby og go mad og hinanden og go TV ...

men aner jeg ikke om min Kære mand og Min Guldklump på 5 har lyst til

Kunne man Håbe, men det kræver jo nok jeg spørg Hehe

Ja der er ikke andet forend at prøve at spørge

Anmeld

21. december 2011

samantha1986

Mirjam123 skriver:

Hva skal i?

Vi har heller ikke fundet ud af noget endnu..

Anmeld

21. december 2011

Orkide86

Frk Mig skriver:

Vi skal bare være hjemme i år .. så vi bliver kun manden, sønnen og jeg .. så det bliver bare en dag med masser af hygge og god mad .. Vi har bestemt os for at bestille mad ude fra .. Så når klokken slår 12 skåler vi og så hvis noah stadigvæk er vågen skal vi kigge raketter ..

Jeg har os snakket med min eks, Natasjas far om at vi 3 bare sku lave noget, med hygge og god mad.

Hva mad skal i have ude fra så?

Anmeld

21. december 2011

Orkide86

samantha1986 skriver:

Vi har heller ikke fundet ud af noget endnu..

Godt at høre at der ikke kun er mig der er sent på den

Anmeld

21. december 2011

FrkLarsen

Mirjam123 skriver:

Hva skal i?

Vi har også vores datter hjemme til nytår, så her bliver det en stille og rolig dag.

Maden er jeg stadig lidt lost på, men jeg tror at det bliver til noget roastbeef 

Anmeld

21. december 2011

Maja_4000

Vi skal bare være herhjemme sammen med vores datter og min kærestes bror (vores datters gudfar ) .. Så skal vi lave god mad og hygge med nogle gode film .. Så bare stille og roligt

Anmeld

21. december 2011

samantha1986

Mirjam123 skriver:

Godt at høre at der ikke kun er mig der er sent på den

Synes det er svært at finde på noget når man har forskellige ønsker.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.