Nytår - er jeg den eneste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2011

Orkide86

Lullaby skriver:

Vi skal bare være hjemme så det er sådan stille og roligt på ungernes præmisser. De har endda bestilt pandekager med is og mon ikke jeg vil lave nogle lækre flydende chokolademuffins til manden og jeg

Lyder os bare rigtig hyggeligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2011

Laulund87

Vi får besøg af min søster plus kæreste og et hold venner. Vennerne har en lille pige på 3 måneder og vi har jo Maria, så det bliver stille og rolig hygge hjemme

Vi får buffet udefra så det er ren afslapning! Senere på aftenen kunne jeg forestille mig at vi så en film med en masse chips osv

Og kl 24 fyrer vi selvfølgelig lidt af

Anmeld

21. december 2011

Orkide86

Bambii skriver:

Jeg aner heller ikke hvad jeg skal endnu..

Tror bare jeg skal sidde hjemme sammen med mine forældre og søskende..

Det er da os rigtig hyggeligt

Min mor har sagt vi godt må komme derud, men det gider jeg bare ikke.

Anmeld

21. december 2011

MorTilEn2013Dreng

Mirjam123 skriver:

Nåe okay Ja man er nød til gøre lidt for demengang imellem

Ja nemlig

Anmeld

21. december 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Den vogn kan jeg også hoppe på.
Jeg har INGEN idé . så jeg har efterspurgt som Vi ikk bare kan springe det nytår over

Anmeld

21. december 2011

Orkide86

LouiseVous skriver:

Den vogn kan jeg også hoppe på.
Jeg har INGEN idé . så jeg har efterspurgt som Vi ikk bare kan springe det nytår over

Anmeld

21. december 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Mirjam123 skriver:

Dejligt og vide jeg ikk er den eneste, for synes ikke ligefrem jeg orker bare og være min pige og mig. Lidt træls dag.

Anmeld

21. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Altså... Jeg ved hvor kæresten og jeg skal spise og det. Men bagefter har vi heller ingen planer endnu

Så du er bestemt ikke den eneste

Anmeld

21. december 2011

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

vi holder nytår hjemme med god mad sammen med min søster og hendes kæreste. Synes næsten ikke man kan lave så meget andet når der er børn. Men vi skal se dronningens tale, spille spil og bare hygge med god mad

Anmeld

21. december 2011

LouiseRH

Kæresten og jeg skal hjem til mine forældre, hvor min onkel, tante og deres 3 børn også kommer. Og så er mine 2 søstre der selfølgelig også, så det bliver rigtig hyggeligt

Sidste år havde vi dog ikke rigtig nogen planer.. Vi spiste hos kærestens forældre og skulle derefter have været til fest, men den blev aflyst i sidste øjeblik, så det endte med at vi sad derhjemme og nød fyrværkeriet og så en god film

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.