Hvor meget skal det koste ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2011

Anonym trådstarter

Sirup skriver:

Okay, syntes faktisk ikke at det ændre så meget.. tror jeg også hopper på chokoladen, men ikke noget der koster over en 50'er

Men som sagt skulle du nok ikke have tilbudt hende noget og da du har gjordt det, kan det godt være jeg syntes at du må bide den i dig og lægge de 100kr.

Men hvad havde du selv tænkt du ville give?

Havde nok tænkt en 50 , men må da også indrømme jeg da ikke regnede med hun ville tage nået for det . Da hun jo skal vejen alligevel 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2011

Maja88

Anonym skriver:

Havde nok tænkt en 50 , men må da også indrømme jeg da ikke regnede med hun ville tage nået for det . Da hun jo skal vejen alligevel 

men har du spurgt hende hvad hun skal have for det???

for hvis du har det og hun så har sagt 100kr..

selvom jeg synes det er frækt

Anmeld

20. december 2011

SukkerDronning

Anonym skriver:

Jeg syntes at du skal fortælle hende det som det er og at I skal finde ud af noget sammen. Er det en mulighed? Tror de fleste kan sætte sig i dit sted at man af høflighed tilbyder og det er jo vanvittigt at hun skal tjene 100kr på noget hun ellers ikke ville tjene på

Anmeld

20. december 2011

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

men har du spurgt hende hvad hun skal have for det???

for hvis du har det og hun så har sagt 100kr..

selvom jeg synes det er frækt

Ja og nej jeg kende hende ikke men er veninde med hendes søster . Som har jeg har snakket med og hun har formidlet aftalen .Og havde sagt til hende at jeg gerne ville give nået for det og hun siger så selv 100 kr

Anmeld

20. december 2011

Anonym trådstarter

Sirup skriver:

Jeg syntes at du skal fortælle hende det som det er og at I skal finde ud af noget sammen. Er det en mulighed? Tror de fleste kan sætte sig i dit sted at man af høflighed tilbyder og det er jo vanvittigt at hun skal tjene 100kr på noget hun ellers ikke ville tjene på

Ja nemlig tilbød det af høflighed men forventede nok hun ville takke nej ( ville jeg selv ) da hun jo skal vejen og ikke har arbejde med det .Men vi selvfølgelig stå ved mine ord men havde nok ikke tænkt 100 kr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.