Hvor meget skal det koste ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.089 visninger
24 svar
0 synes godt om
20. december 2011

Anonym trådstarter

Har udset mig et billede på nettet , men det er langt fra mig og for riskikabelt og sende ... Har nu fået en aftale i stand men en venindes søster som vil tage det med..Sælger fragter det til hende , hendes opgave består i og smide det i bilen og tage det med .Hun vil gerne have en skilling for det , men hvad skal jeg tilbyde hende ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2011

Anonym trådstarter

SLET INGEN

Anmeld

20. december 2011

S.Maria

Det kommer vel lidt an på hvor langt hun skal køre? 

Anmeld

20. december 2011

Camulla

Synes det er lidt frækt at hun vil have penge for det...

Anmeld

20. december 2011

Anonym trådstarter

S.Maria skriver:

Det kommer vel lidt an på hvor langt hun skal køre? 

Jamen det er en tur hun skal alligevel , ikke fordi hun skal køre som sådan for mig . Hun skal tage billedet med til mig på hendes vej

Anmeld

20. december 2011

Anonym trådstarter

Camulla skriver:

Synes det er lidt frækt at hun vil have penge for det...

Tilbød selv jeg ville give hende et eller andet ... Ellers kan jeg ikke få billedet . Men skal selvfølgelig også betale sælger for at fragte det til hende

Anmeld

20. december 2011

Toshiba

Anonym skriver:

Har udset mig et billede på nettet , men det er langt fra mig og for riskikabelt og sende ... Har nu fået en aftale i stand men en venindes søster som vil tage det med..Sælger fragter det til hende , hendes opgave består i og smide det i bilen og tage det med .Hun vil gerne have en skilling for det , men hvad skal jeg tilbyde hende ???

en billig æske chokolade - HVIS hun da så absolut skal have noget for en tur hun kører alligevel

Anmeld

20. december 2011

Anonym trådstarter

en billig æske chokolade - HVIS hun da så absolut skal have noget for en tur hun kører alligevel

Tilbød selv at hun kunne få lidt for det ... Hun siger 100 kr

Anmeld

20. december 2011

Toshiba

Anonym skriver:

Tilbød selv at hun kunne få lidt for det ... Hun siger 100 kr

ja så er hun da også rimelig optimistisk... jeg ville sige at til de fragtpriser vil du ikke købe - når du ved hun skal den vej alligevel...

Så kan hun sikkert godt levere gratis - og så kan du have en lille chokolade til hende - så bliver hun sikkert glad alligevel

Anmeld

20. december 2011

Anonym trådstarter

Toshiba skriver:

ja så er hun da også rimelig optimistisk... jeg ville sige at til de fragtpriser vil du ikke købe - når du ved hun skal den vej alligevel...

Så kan hun sikkert godt levere gratis - og så kan du have en lille chokolade til hende - så bliver hun sikkert glad alligevel

Det ikke hende jeg skal købe af - men da det er på Sjælland og jeg i Jylland . Har jeg muligheden for hun kan tage det med for mig. Det er en venindes søster og sælger fragter billedet til hende .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.