Hvor meget skal det koste ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2011

Toshiba

Anonym skriver:

Det ikke hende jeg skal købe af - men da det er på Sjælland og jeg i Jylland . Har jeg muligheden for hun kan tage det med for mig. Det er en venindes søster og sælger fragter billedet til hende .

så langt er jeg med.... skriv til sælger at de priser vil du ikke give.. så må hun gøre lidt for at sælge - det koster jo trods alt ikke ekstra benzin at have et billede i bilen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2011

SukkerDronning

Anonym skriver:

Tilbød selv at hun kunne få lidt for det ... Hun siger 100 kr

Det syntes jeg faktisk ikke hun kan tillade sig, PÅ NOGEN MÅDE!

Jeg ville ikke gøre det. Forstår ikke rigtig er det en veninde?

Tror jeg ville købe en kinder mælkesnitte til hende og sige pænt tak Ej selvfølgelig ville jeg ikke gøre det, syntes bare det er SÅ grådigt af hende, hvis I er veninder og hun alligevel skal den vej.

Men igen den er heller ikke helt god, når du selv har tilbudt hende noget for det Hvad havde du tænkt du ville give?

Anmeld

20. december 2011

Anonym trådstarter

Toshiba skriver:

så langt er jeg med.... skriv til sælger at de priser vil du ikke give.. så må hun gøre lidt for at sælge - det koster jo trods alt ikke ekstra benzin at have et billede i bilen

Men sælger gør skam nået de fragter det til min venindes søster. Spørgsmålet går på hvad hun skal have for at puttet de i bilen og tage det med til mig .. Det har intet med sælger at gøre Mit spørgsmål lyder på hvad venindens søster skal have for hendes hjælp

Anmeld

20. december 2011

Toshiba

Anonym skriver:

Men sælger gør skam nået de fragter det til min venindes søster. Spørgsmålet går på hvad hun skal have for at puttet de i bilen og tage det med til mig .. Det har intet med sælger at gøre Mit spørgsmål lyder på hvad venindens søster skal have for hendes hjælp

eftersom hun intet besvær har ved det holder jeg på den æske chokolade

Anmeld

20. december 2011

Anonym trådstarter

Toshiba skriver:

eftersom hun intet besvær har ved det holder jeg på den æske chokolade

Ok mange tak hun har nemlig sagt 100 men viste ikke om det var en rimelig pris

Anmeld

20. december 2011

Anonym trådstarter

Sirup skriver:

Det syntes jeg faktisk ikke hun kan tillade sig, PÅ NOGEN MÅDE!

Jeg ville ikke gøre det. Forstår ikke rigtig er det en veninde?

Tror jeg ville købe en kinder mælkesnitte til hende og sige pænt tak Ej selvfølgelig ville jeg ikke gøre det, syntes bare det er SÅ grådigt af hende, hvis I er veninder og hun alligevel skal den vej.

Men igen den er heller ikke helt god, når du selv har tilbudt hende noget for det Hvad havde du tænkt du ville give?

Det er IKKE min veninde men venindens søster . Som jeg ikke kender . Har selv tilbudt hun kunne få nået for hjælpen spørgsmålet er bare hvor meget 

Anmeld

20. december 2011

Toshiba

Anonym skriver:

Ok mange tak hun har nemlig sagt 100 men viste ikke om det var en rimelig pris

det ville jeg ikke give.. hun har intet besvær - og skal vejen anyway....det var noget andet HVIS hun kørte for DIN skyld og selvfølgelig ikke fra den ene landsdel til den anden...

Anmeld

20. december 2011

Anonym trådstarter

Toshiba skriver:

det ville jeg ikke give.. hun har intet besvær - og skal vejen anyway....det var noget andet HVIS hun kørte for DIN skyld og selvfølgelig ikke fra den ene landsdel til den anden...

Det var også min tanke men har selv tilbudt at give nået men havde nok ikke lige tænkt i det leje ...Det er jo sælger som har bøvlet med at fragte til hende

Anmeld

20. december 2011

Toshiba

Anonym skriver:

Det var også min tanke men har selv tilbudt at give nået men havde nok ikke lige tænkt i det leje ...Det er jo sælger som har bøvlet med at fragte til hende

præcis

Anmeld

20. december 2011

SukkerDronning

Anonym skriver:

Det er IKKE min veninde men venindens søster . Som jeg ikke kender . Har selv tilbudt hun kunne få nået for hjælpen spørgsmålet er bare hvor meget 

Okay, syntes faktisk ikke at det ændre så meget.. tror jeg også hopper på chokoladen, men ikke noget der koster over en 50'er

Men som sagt skulle du nok ikke have tilbudt hende noget og da du har gjordt det, kan det godt være jeg syntes at du må bide den i dig og lægge de 100kr.

Men hvad havde du selv tænkt du ville give?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.