i dagplejen er det intet problem
der hugger han i sig og går selv ud og siger når han er sulten til vores dagplejemor, men herhjemme NOOO der er det en by i rusland 
han sover RIGTIGT fint om natten, han bliver lagt omkring kl 20-20:30 og sover lige til den lyse morgen omkring kl 7 
og middag skal vi også bare lægge ham og sige godnat og så sover han,
så der er der ingen bekymringer overhovedet
Jeg tror helt ærligt ikke jeres dreng er sulten - især når du skriver at han sover så godt. Hvis han var sulten, ville han ha svært ved at sove, nat og dag. Han spiser når han er sulten og ingen kan eller skal tvinge mad i børn. Jeg har haft lige de samme bekymringer omkring vores dreng, også omkring den alder. Men flere og flere sagde, at vi skulle kigge på om han var glad og i trivsel, og så ikke fokusere på maden. Han skal nok spise når han er sulten. Og sådan er det gået her.
I dag spiser han næsten alt pånær grønsager og også til de måltider, der før var vores kampmåltider. Jeg er meget lettet, for jeg kan se, at alle havde ret, selvom jeg ikke troede på dem dengang. Så prøv at slappe helt af med det - snak om noget andet under måltiderne, end hans spisevaner, så blir fokus flyttet fra det, og det kan han mærke. INGEN børn sulter sig selv, det kan du være helt sikker på 
Og hold evt. lidt igen med mellemåltiderne. Dem spiser han kun fordi de smager ekstra godt og er søde og de tar appetitten fra de andre måltider. Som du selv skriver, så skal han nok komme og sige til, hvis han har brug for noget. Det er han stor nok til
Det er en god idé (det har det været her i hvert fald) at de er godt sultne til hovedmåltiderne, så ryger der mere ned, også af det lidt "fremmedartede"...
Pøj pøj med det - det er helt normalt det I oplever!
Anmeld