Min værste oplevelse igår!! :( (Sorry langt :( )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2011

Mira0911

LilleLene skriver:

Det er da dejligt at hun ikke har taget mere skade psykisk af det

Ja det er det... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2011

Mira0911

marieo skriver:

kan berolige dig med at koldt vand er bedre end intet vand ...har taget utallige førstehjælpskurser, og det lunkne vand er vigtigst hvis personen man køler ned har forbrændt sig omkring en stor muskel, da ikke er godt for musklerne at blive kølet ned i længere tid. Men din datter har jo ikke været nedkølet i længere tid, så ingen panik der. 

God bedring med datteren (og skidt pyt med at du gik i panik, det er jeg sikker på alle kan forstå)

Okey.. Idag kan man kun se meget små røde pletter... Er noget så glad for det ikke gik værre... 

Anmeld

20. december 2011

Mira0911

Pia. skriver:

Puha sikke en omgang I var igennem i går ... Stakkels lille Pus, håber I har fået talt en masse bagefter så hun forstod din reaktion og hvad der skete hun må jo også ha' været gået helt i chok når hendes mor pludselig skriger og græder helt hysterisk (forståeligt nok) og hun bliver smidt ud under koldt vand - man når jo aldrig rigtig at forklare i sådanne krise situationer...

Håber I alle sammen har det godt igen og er kommet jer over forskrækkelsen....

Knus Pia.

Det var ubehageligt... 

Vi får snakket rigtig meget om det, Julie kommer hver dag og vil snakke om det... 

Vi har det meget bedre allesammen... 

Anmeld

20. december 2011

Mira0911

Rosa skriver:

Jeg kan GODT forstå at du gik i panik!!!  Godt at hun ikke kom "alvorligt" til skade - gyyyys!!!! Og hvad angår svigerne så skulle de da bare lige vove at kritisere en mor for at blive rædselsslagen i den situation!!! 

Knus herfra

Ja.. Er dælme glad for det ikke gik værre til... 

Ja det er ikke lige altid de sviger tænker over hvad de siger... Hvis de selv stod i sådan en situation er jeg nu ret sikker på de også vil reagere på det, måske ikke lige på samme måde som mig... 

Anmeld

20. december 2011

Mira0911

Pernilleh skriver:

Føøøøj da,en grim oplevelse!Du får også lige et kæmpe kram herfra

Godt der ikke skete mere,og lad nu være med at bebrejde sig selv.Ved godt det kan være svært,men det var jo et hændeligt uheld,den slags sker desværre.

Tak skal du have... 

Ja det var en frygtelig oplevelse... Og vi alle har det meget bedre... Er også glad for det ikke var værre... Og at jeg handlede så hurtigt som jeg gjorde... 

Anmeld

20. december 2011

StineW79

Profilbillede for StineW79

Det ka ske for alle og nu er det så første og helt sikkert også sidste gang det er sket for dig. Syntes du gjorde alt rigtigt og hvem ku da også lige på stående fod, i panik vide at vandet sku være tempereret? Vh stine

Anmeld

20. december 2011

Mira0911

Nessie skriver:

Sikke en frygtleig aften I havde, men trods alt godt, at det "kun" var det på skeen hun fik over sig.

Jeg er simpelthen også så bange for at Daniel skal tage fat i noget på komfuret, men ind til videre siger han da selv "varm", og holder sig på afstand, men jeg har nok også råbt lidt skingert hvis han er kommet for tæt på.

Pyt med at du gik i panik, det er vist en meget naturlig reaktion, men du vidste trods panikken hvad du skulle gøre.

På billederne ser hun jo allerede meget fin ud, så det er nok væk meget hurtigt.

Ja meget... 

heldigvis for at det kun var det på skeen... 

Det ser meget bedre ud i dag.. Kun små røde pletter... 

Julie gik også førhen og sagde "Det varm" det der stod på komfuret... men alligevel, så skulle hun liiiige.... 

Anmeld

20. december 2011

Mira0911

Babymor2010 skriver:

Puuuuh sikke en oplevelse! Godt der ikke skete mere  Jeg ved heller ikke hvordan jeg vil reagere i den situation 

Er glad for der ikke skete mere... 

Anmeld

20. december 2011

Mira0911

StineW79 skriver:

Det ka ske for alle og nu er det så første og helt sikkert også sidste gang det er sket for dig. Syntes du gjorde alt rigtigt og hvem ku da også lige på stående fod, i panik vide at vandet sku være tempereret? Vh stine

Ja... Jeg anede ikke en disse om at det skulle være tempereret... 

Synes også jeg klarede det rimelig godt... Det er meget pænere ud i dag... 

Anmeld

22. december 2011

Nessie

Mira0911 skriver:

Ja meget... 

heldigvis for at det kun var det på skeen... 

Det ser meget bedre ud i dag.. Kun små røde pletter... 

Julie gik også førhen og sagde "Det varm" det der stod på komfuret... men alligevel, så skulle hun liiiige.... 

Ja, det gør børn jo.

De ved godt de ikke må, men de skal da alligevel liiiiige se hvad det er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.