Min værste oplevelse igår!! :( (Sorry langt :( )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2011

Mira0911

4kløver skriver:

Kram til jer begge.

Tusind tak skal du have.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2011

Mira0911

Babyklar skriver:

hold op en forskrækkelse - tror faktisk jeg ville handle ligesom dig ! OG jeg troede faktisk os at det handlet om at få kold vand på hvis man har brædt sig  godt at se Julie er glad igen og ikk klager over ømhed.

ps. synes nu du taklet det hele flot.

Ja rigtig meget... Jeg troede faktisk også det var koldt vand der skulle på... Det gør jeg jo selv når jeg brænder mig.. 

Hun var glad og tilfreds i morges... 

Tak... 

Anmeld

19. december 2011

Mira0911

Gaia skriver:

Puha godt der ikke skete mere. Kn så meget forstå din reaktion.vi har prøvet lidt af det samme. Det var for et år siden hjemme hos mine svigerforældre. Min svigerfar legr med en ny kaffemaskine og lav forskellige kaffer. Vi sidder med vores 8 mdr. Gamle datter ved bordet. Sigere flere gange til svigerfar" husk nu at stille det ind mindt på bordet, så maja ikke kan få fat i det" svigerfar som tiltider er ert distræt og på dette tidspunkt optaget af kaffen, høre ikke efter. Han sætter en ny lavet kop foran min kæreste og maja. Min kæreste skal til endnu engang at flytte kaffen, da maja er lynhurtig og vupti fik hun kaffen ned over sin mave og lår. Godt hun hav ble på! Jeg skreg og min reaktion var vist lig din. Og nøj jeg var vred! De tog hende under den kolde hane i vaske, for vi viste heller ikke det med at vandet skulle være temp. Nå men på skadestuen med os. Blev sendt hjem igen for at køle med stofbleer i tre timer, for de kunne ikke gøre noget indtil da og de synes det var bedre vi var i trygge rammer. Efter tre timer hcor hun har ligget skiftevis hos os og været total apatisk/ slap. Sked på os, tissede osv. So what. Det var så lige gyldigt! Live hun op og inden vi tog ned på skadestuen igen hav hun allerede siddet og leget på gulvet. På skadestuen fik hun fjernet det døde hud, fik noget specielt cream på og forbinding 3 steder. To på maven og en på låret. Idag har hun hvide hudområder på maven og en tør plamage der hcor hun brædte låret. Ellers er der intet at se . Men puha kan stadig få det helt dårligt over det og 1 vi lærte lille barn ved bordet samme med kaffe er en bad combi. 2. Svigerfar gør vist aldrig det igen! Kan sagten forstå du råbte, skreg osv. Man bliver jo pisse smadder bange. Og mega ked af det. Men som sagt godt deer ikke skete mere og ja den med skeen den er jeg også opmærksom på. Til dig og god jul

Ja man bliver altså forskrækket... 

Åh nej... Stakkels Maja... Godt der ikke skete mere og godt hun havde ble på.. årh får en hel knude i maven.... 

God Jul til dig også... 

Anmeld

19. december 2011

Koen.

Puha sikke en omgang! Godt hun er sluppet heldigt

Lærke fik revet elkedlen med kogende vand ned over sig og jeg reagerede os bare ved at rive hende ind under den kolde bruser, selvom ambulancen kom max 5 min efter slap hun desværre ikke så heldigt og fik en 3.grads forbrænding på foden Men i dag er der intet at se på prinsessens fod

Anmeld

19. december 2011

Mira0911

Bshizzle skriver:

Årh det lille søde pus..
Jeg forstår godt du var oppe i det røde felt og i panik, for det ville jeg nok osse selv ha været.. Man når jo ikke at tænke, men gør ALT man kan i sin magt for at få kølet det ned og få hjælp...
( at skadestuen er så møg langsom og ALTID ventetid.. er ikke en nyhed! )

Håber hun har det godt idag, og ikke er skræmt af din kødsovs

Ja... Jeg gjorde alt og det har heldigvis også hjulpet... 

Er glad for det ikke er værre... Hun var glad og tilfreds i morges.. Og skulle også fortælle om det imorges mens vi sad ved bordet... 

Anmeld

19. december 2011

Mira0911

twinboys skriver:

Uuuuhhhh lille mus godtdu handlede og hjalp hende

Ja er sørme glad for jeg gjorde det jeg gjorde for at hjælpe hende alt hvad jeg kunne.... 

Anmeld

19. december 2011

Mira0911

tanja. skriver:

Puha sikke en omgang! Godt hun er sluppet heldigt

Lærke fik revet elkedlen med kogende vand ned over sig og jeg reagerede os bare ved at rive hende ind under den kolde bruser, selvom ambulancen kom max 5 min efter slap hun desværre ikke så heldigt og fik en 3.grads forbrænding på foden Men i dag er der intet at se på prinsessens fod

Ja det er godt det ikke er værre... Puh.. en kæmpe forskrækkelse til os alle her... 

Årh nej... Det må godt nok også have været en rigtig grim oplevelse for jer... 

Anmeld

19. december 2011

Koen.

Mira0911 skriver:

Ja det er godt det ikke er værre... Puh.. en kæmpe forskrækkelse til os alle her... 

Årh nej... Det må godt nok også have været en rigtig grim oplevelse for jer... 

Ja for man går helt panik

Det var os en meget lang omgang med helingen da der gik betændelse i det og så lugtede det bare fælt fordi det skulle være pakket ind længe

Anmeld

19. december 2011

Mira0911

tanja. skriver:

Ja for man går helt panik

Det var os en meget lang omgang med helingen da der gik betændelse i det og så lugtede det bare fælt fordi det skulle være pakket ind længe

Ja og man tænker altså lige på hvad det er man får sagt til omkring sig... 

Puh, kunne godt forestille mig det lugter meget fælt når det skal pakkes ind.. 

Anmeld

19. december 2011

Koen.

Mira0911 skriver:

Ja og man tænker altså lige på hvad det er man får sagt til omkring sig... 

Puh, kunne godt forestille mig det lugter meget fælt når det skal pakkes ind.. 

Nej det gør man ikke og det er SÅ forståeligt

Jeg stod i bokseshort og bh da 4 redningsfolk kom ind i huset efter min lille myr men jeg var da så ligeglad, skulle bare have tørt tøj på i en fart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.