Igår havde vi en rigtig hyggedag...
Hyggede os med at slappe af, spise masser af pebernødder og brunkager... Høre Julemusik... I det hele taget en super fantastisk dag!
Lige indtil om eftermiddagen hvor der kom problemer med Lina... Hun havde en bøvs til at sidde fast... og den blev siddende helt til lidt over middag så kom den som en ordenlig skylle... Stakkels pige.. Hun var total ulykkelig...
Vi var blevet enige om at jeg ville lave mad tidligt så vi kunne få begge tøser i bad inden de skulle i seng... 
Jeg får lavet alt maden og faktisk klar til at anrette det i fad og videre i ovnen... Julie var i stuen hos farmand og Lina, de legede og pjattede allesammen... Hørte end masse sjove lyde og masser af grin fra Julie...
Inden jeg vil anrette alt det i fad, ville jeg smide viskestykker til vask... Det gjorde jeg... Imellem tiden var Julie listet ud i køkkenet, hun ville da lige se hvad det var for noget der var i gryden.. Hun tog grydeskeen med kødsovs op fra gryden, fik ned i sit ansigt og hun skreg, da jeg hørte det ude fra badeværelset af, tænkte jeg hvad pokker hun var blevet bange for siden hun skreg højere og højere, jeg fiser ud fra badeværelset, hun kommer skrigende ud fra køkkenet, da jeg ser hende med grydeskeen i hånden og alt det brændende i ansigtet, går jeg i panik, skriger, råber og græder efter kæresten, inden han når at komme ud til os, har jeg flået grydeskeen ud af hånden fra Julie og kastet af helved til i køkkenet så jeg fik smadret et par glas...
Jeg smider julie på skulderen af mig, ud på badeværelset og planter hende i brusekabinen med tøj og futter på, og så starter jeg ellers den kolde bruser og ellers bare køler hendes ansigt indtil kæresten får gjort nogle kolde klude klar... Kort tid efter kommer hun ud af fra brusekabinen...
Kæresten køler hendes ansigt mens jeg fiser rundt over hele lejligheden for at finde tørt tøj, strømper og futter til Julie... Samtidig er jeg ved at falde både og kat og hund...
Jeg var i total panik...
Jeg får fundet en ordenlig stak håndklæder så jeg kan få tørret Julie og få hende i noget tørt tøj... Stadig mens kæresten har kolde klude på hendes ansigt, så det var temmelig akavet at få hende tørret og få tøj på hende...
Imens jeg køler videre på hendes ansigt, ringer kæresten til sin far beder ham komme ud og køre dem på skadestuen... Derefter ringer han til skadestuen/vagtlægen og var nr. 20 i køen... Jeg blev rasende og råbte "Vi klare kraft edeme det her selv".... Det er simpelthen min paniske anfald og chok der gøre at jeg taler så ubehøvlet, endda også til svigerforældrene... Svigermor sagde "Nå hun blev nok hurtig sur hva'" Grrr....
Vi køler og køler og bliver ved og ved og ved... Så alt blev udsat, aftensmand, bad og sengetid....
Endelig kom svigerfar, på det tidspunkt har det virkelig aftaget rigtig rigtig meget og kæresten går ned og snakker med sin far og de bliver enige om at han køre hjem igen og vi skulle ringe hvis det blev aktuelt med besøg hos vagtlægen eller andet...
Skal så siges da det lige var sket, var det rigtig rigtig slemt, total rød om munden og den ene side af ansigtet... 
Under alt det her, der har jeg handlet ALT for hurtigt... 
Senere på aften fik jeg at vide om jeg også lige huskede at det skulle være tempereret vand til en forbrænding... Mit svar var "hvordan pokker skulle jeg vide det og huske det når jeg er i panik, tuder og skreg at det ikke må være koldt vand?" Jeg lærte noget nyt at det ikke må være koldt vand...
Det her må og skal bare ikke ske igen... Jeg lærte af mit crap igår... Man er altid bagklog bagefter... Nu ved jeg fremover at gryderne skal sættes ind på de bagerste kogeplader fremover...
Jeg havde bare så dårlig samvittighed over alt det igår, og det har jeg stadig... Jeg ved godt det sker for mange... Altså det er ens børn, man vil dem det bedste... Jeg har aldrig tudet, skreget og råbt så meget før... 

Senere undskyldte jeg overfor svigerforældre min opførsel, men sagde til dem, hvis de selv stod i den situation, ville de også reagere på det, måske ikke på samme måde som mig...
Efter alt det her igår, så gik der ca. en time så grinede og pjattede Julie igen... Vi holdte det køligt helt ind til hun skulle i seng... Hun klagede ikke over det efterfølgende og der kom ikke blære på..
Det ser så fint ud idag... Det er jeg godt nok meget meget glad for... Er glad for jeg handlede så hurtigt som jeg gjorde, bare på den forkerte måde... 
Jeg har taget billeder af det igår, så kan I selv se hvor fint det er blevet...
Billede 1: Er taget en ½ time efter det skete, det var total rødt da det lige skete...
Billede 2: Er taget ca. 2 timer senere...
Billede 3: Er taget i morges og det er godt nok blevet rigtig fint i løbet af natten....