Anonym skriver:
Hej Tøser 
Skriver som anonym i dag, da det åbenbart er noget af en familie-hemmelighed jeg her røber 
Idag har jeg fået at vide at min far har fået et barn med en kvinde han kun havde mødt en enkelt gang. "Barnet" er i dag 36, jeg selv er 29. Han fik først at vide at han var blevet far da moren ville have penge fra ham. Da pigen var et par år gammel blev hun adopteret af morens nye mand, og hun er på den måde juridisk set ikke en del af vores familie mere. Men... hun er jo min søster! Jeg har selv 2 børn, måske har de fætre og kusiner! Jeg har det simpelthen så mærkeligt med det.
Min far har aldrig set hende, og måske ved hun ikke engang at min far også er hendes far. Min far er ikke interesseret i at se hende, og hun har heller ikke opsøgt ham.
Jeg tænker så meget på hvordan hun ser ud, om hun måske ligner mig. Mine forældre vil ikke oplyse hendes efternavn, så kender kun hendes fornavn. Kan jeg på nogen måde opspore hende? Ved hjælp af kirkebøger f.ex? Ved dog heller ikke hvor hun er født. Jeg vil IKKE kontakte hende, men kunne for eksempel finde på at søge på facebook efter hende, bare for at se hvordan hun ser ud. Er klar over hun kan have skiftet efternavn da hun blev adopteret eller evt. gift.
Har lige snakket med min mor, hun synes det er mærkeligt jeg tænker så meget på det, og ikke bare kan lade det gå. Tænker jeg for meget over det? Hun er jo trods alt på ingen måde en del af min familie, udover rent genetisk.
Ikk helt det sammen, men alligevel lidt;-)
Min mor har en bror som blev bort adopteret som spæd, og hun forsøgte flere gang at spore/opsøge oplysninger, men hun kunne ikk få noget at vide desværre.
En dag får min morfar en mail fra en mand, som så er min mors bror, min morfar ringer til min mor og hun var det nummer han havde lagt i mailen. Min mor ringer til ham, da hun har tænkt SÅ meget på ham i så mange år. De bliver begge vild rystet men glade, og aftaler at mødes
Ved ikk om det givet mening, men kan godt forstå du tænker på personen, det gjorde min mor også. Og Idag har jeg en ekstra onkel og en dejlig kusine, som faktisk ligner min mor mega meget på billeder