Kan sagtens forstå dig....
Jeg er opvokset med mine forældre og min lillesøster, som er 3 år yngre end mig. Da jeg var 16 opdagede jeg så ved et tilfælde at min far havde et barn med en anden kvinde end min mor, da de blev gift (jeg fandt mine forældres vielsesattest hvor det stod på).. denne pige var så 7 år ældre end mig, og min far har aldrig haft noget med hende at gøre andet end at betale det han skulle indtil hun var 18 og så mødt hende én gang på 10-15 minutter da hun var ca. 13 år gammel.
Jeg kontaktede hende, og hun vidste godt at vi (min lillesøster og jeg) eksisterede, da vores far havde fortalt hende det da de mødtes den ene gang. Året efter tog jeg ned hvor hun boede med sin mand og to drenge (mine to nevøer), og hun er et skønt menneske og udseendesmæssigt ligner hende og jeg hinanden mere end min lillesøster og jeg gør (men jeg er også som skudt ud af næsen på min far hvor min lillesøster ligner vores mor)... og min ældste nevø ligner også mig på en prik da jeg var lille, og min halvstoresøster ligner min/vores faster og farmor rigtig rigtig meget!
Efterfølgende har min lillesøster også mødt hende og hendes familie. Og vi snakker sammen jævnligt, dog ikke hver uge eller noget som helst... men nu hvor vi flytter kommer jeg noget tættere på hende, og så håber jeg vi kan ses noget mere. Jeg har så lige her den 15. december fået min 3. nevø, hvilket jo er skønt! 
Så jeg ville KLART opsøge hende, hvis jeg var dig.... ellers tror jeg du vil fortryde det resten af dit liv, og hele tiden tænke over hvad nu hvis...
Du kan skrive til mig hvis der er andet du vil vide end hvad jeg har skrevet her... men helt klart synes jeg det er værd at tage chancen og kontakte hende! 
Anmeld