Hvad ville i tænke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2011

Zafir

Ai herregud da... Det er jo ikke en luder

Få appetit ude og spise hjemme. - Helt kanon.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2011

B&J

jeg ville slet ikke tænke det en tanke håber bare min fyr ville grine lidt af det lige som jeg ville

Anmeld

18. december 2011

sarahb

Jeg ville ikke bryde mig om det, men det ville min mand heldigvis heller ikke.. Synes det er total frastødende når mænd kan sidde og gejle sig helt op over en pige der smider tøjet. Og synes det er det fedeste i hele verden.. Omg...!

Anmeld

18. december 2011

Anonym trådstarter

Tak for alle jeres svar synes mange af jer kan have ret i at sådan noget skal man ikke tage højtideligt og at de bare morer dem - tror bare jeg reagerede i øjeblikket - selvom jeg nok også en anden gang ville synes det overskrider mine grænser :/ vil bare lige opdatere og sige at fyren selvfølgelig var såhammer fuld, at han ringede og ville hentes inden stripperen nåede frem - så havde slet ikke behøvet bekymre mig han var desuden så fuld at han ikke kunne gå og snakke - så han havde næppe fået noget ud af stripperen :p

God weekend alle sammen

Anmeld

18. december 2011

twinboys

SussieThyssen skriver:

Det synes jeg du skal..altså slappe helt af.

Det er jo bare noget mandepjat..og en stripper er en kvinde der danser og udfører et job hun får betaling for og tager hjem bagefter.

Så lad dog drengene lege og lukke lidt damp ud af ørerne 

Kærligst
Sussie

Anmeld

18. december 2011

lio

Kommer an på om han kun skulle kigge eller og det var med berøring og body-tiquila og sådan.

jeg har sagt til kæresten at den dag han skal have strip så må jeg godt strippe også.

Anmeld

18. december 2011

LotteGabriella

Anonym skriver:

Hvad ville i tænke eller gøre hvis jeres kæreste var til en herre julefrokost og de så bestilte en stripper ? 10-15 herrer? Jeg ved ikke heltion jeg synes det er ok , føler at det overskrider mine grænser lidt, især når de kun er fyre til festen? Hva tænker i? Skal eg slappe lidt af ?

det er ikke noget jeg ville tænke videre over

jeg synes det er fint, hvis gutterne kan ha' det sjovt med det, sålænge der ikke er fysisk kontakt med lapdance

Anmeld

18. december 2011

Savannah

Det ville ikke genere mig, jeg ville ikke være bekymret på nogen måde. Det er jo "bare" en stripper, der danser lidt og smider kludene.. En l*der ville være en helt anden snak.. Men stripperen er jo slet ikke hyret til at gøre noget fysisk ved nogen af dem. Jo måske en lapdance, men det kan man vel frabede sig.

Men egentlig handler det jo om hvad DU føler - Hvor går din grænse? Og er det fordi, du er bange for at din kæreste tænder på hende? Jeg synes I skal snakke om det før han tager afsted, så der er rene linjer imellem jer. Så der ikke er nogen misforståelser. Hvis han slet ikke kan forstå hvad du mener, så kan du jo prøve at spørge ham hvordan han ville have det hvis du skulle til et arrangement hvor der var hyret en mandestripper, også tage udgangspunkt i HANS følelser..Hvis du forstår?

Lykke til.
Caroline

Anmeld

18. december 2011

Sjl-msl-Mkl

Baagøe skriver:

I min optik er det fuldstændig ubetydeligt Jeg ville springe op og falde ned på det og kan ikke se noget problem i det

Nemlig! 

Anmeld

18. december 2011

Pige2009

Sjl-msl-Mkl skriver:

Nemlig! 

Jeps

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.