Hvad ville i tænke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2011

Anonym

Den lykkelige skriver:

Jeg ville heller ikke synes om det hvis min skulle til det..  om det så også er mig den er gal med ved jeg ikke..  Men så er vi da to.. Sender lige et kæmpe

Præcis samme vil jeg havde det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2011

K.Rehder

Anonym skriver:

Hvad ville i tænke eller gøre hvis jeres kæreste var til en herre julefrokost og de så bestilte en stripper ? 10-15 herrer? Jeg ved ikke heltion jeg synes det er ok , føler at det overskrider mine grænser lidt, især når de kun er fyre til festen? Hva tænker i? Skal eg slappe lidt af ?

Herhjemme ville det være helt ok Har endda selv overvejet at høre en stripper til deres herre-julefrokost....Hahaha....bare for at se deres ansigter

Har selv været i erhvervet og ved at det bare er en gang mandehørm der ikke er noget som helst i.....Kan også fortælle dig at det for stripperens synspunkt bare er et job som et hvilket som helst andet job og at hun bare synes at mændende er en flok abekatter Det er helt ok at føle som du gør og synes du skal sige til din kæreste at du har de følelser omkring det.

Anmeld

17. december 2011

dpb

umiddelbart ville jeg ikke tænke det store over det... om han sidder og glor på en stripper sammen med x-antal andre fyre, eller om de er i byen og hænger ud med samtlige letpåklædte kvinder der nu engang lige befinder sig på selvsamme diskotek f.eks.... ja, et eller andet sted vil jeg nok faktisk foretrække førstnævnte alternativ

bare lige for at vende det lidt på hovedet

MEN når det så er sagt, så syntes jeg du skal tale med din kæreste om det så han kender din holdning og dine forventninger til ham

Qnuz

Anmeld

17. december 2011

Anonym

Jeg ville nu ikke bryde mig om det  Men jeg kan også være temmelig... tja, jeg ved ikke hvad jeg skal kalde det. Jeg forventer altid at det værste skal ske, men håber på det bedste. (Dvs. Kan godt gå og tro, at nu laver han noget med hende. Indtil han kommer hjem.)

Men der ligger der så også en historie bag, så måske det er derfor.

Anmeld

17. december 2011

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Hvad ville i tænke eller gøre hvis jeres kæreste var til en herre julefrokost og de så bestilte en stripper ? 10-15 herrer? Jeg ved ikke heltion jeg synes det er ok , føler at det overskrider mine grænser lidt, især når de kun er fyre til festen? Hva tænker i? Skal eg slappe lidt af ?

Synes bare det er totalt dårlig stil.

Så det er nok mest det, der ville irritere mig. At min kæreste ikke længere var så cool  i mine øjne. Hader, når folk hiver sig selv ned på et niveau, som skuffer mig eller som bare ikke lever op til det billede, jeg har - eller ønsker ar have - af dem. 

Svarer nok lidt til, hvis han tog hvide tennissokker på i sandalerne hver dag hele sommeren. Bare ikke så indbydende længere.

Øv.

Anmeld

17. december 2011

Toshiba

Anonym skriver:

jeg ville indprinte i min hjerne "det er jo bare en sølle pige der må tjene til dagen af vejen ved at udstille sig"

MEN ville ikke have det godt med det alligevel

Anmeld

17. december 2011

Anonym

tror ikke jeg ville syns om det , da jeg nok ikke helt forstår man har brug for nøgne damer for at have en god fest. tror dog jeg ville ryste på hovedet og lade ham om det. han skulle dog ikke være center of attention ...

Anmeld

17. december 2011

sne190810

Anonym skriver:

Jeg ville være ret ligeglad.

Anmeld

18. december 2011

K&S

FruStolpe skriver:

Jeg ville håbe hun var top lækker, så drengerøvene fik noget for pengene...

Det er overhoved ikke noget jeg ville tage ilde op

Se det på den lyse side, han mega hygger sig med fyrene og du har dejlig kvalitets alene tid

kunne ikke have skrevet det bedre selv....! 

Anmeld

18. december 2011

Isabella_mor

strippere er oftest proffessionelle og er der kun for det de får penge for. de begynder ikke at stå og lægge an på gæsterne.. det plejer at fungere sådan at stripperen kommer.. smider tøjet/lavet sit show, tager sit tøj. afregner med den der har aftalt at betale for gildet, med mindre det er betalt i forvejen-- og så smutter hun/han igen... 

det er jo et arbejde som de fleste ikke vil tage med hjem.. 

jeg ville ikke være nervøs.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.