Hvad ville i tænke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.271 visninger
42 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. december 2011

Anonym trådstarter

Hvad ville i tænke eller gøre hvis jeres kæreste var til en herre julefrokost og de så bestilte en stripper ? 10-15 herrer? Jeg ved ikke heltion jeg synes det er ok , føler at det overskrider mine grænser lidt, især når de kun er fyre til festen? Hva tænker i? Skal eg slappe lidt af ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2011

Den lykkelige

Jeg ville heller ikke synes om det hvis min skulle til det..  om det så også er mig den er gal med ved jeg ikke..  Men så er vi da to.. Sender lige et kæmpe

Anmeld

17. december 2011

NinaNymannMadsen

jeg ville slappe lidt af og tænke det jo bare er en herre julefrokost. de skal hygge sig. der sker intet ved en stripper jo.
min kæreste holdt poltearben for en kammerart for nogen år siden og der var der også en stripper med. det gør ikk mig noget. men det er jo forskelligt fra person til person

Anmeld

17. december 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Hvad ville i tænke eller gøre hvis jeres kæreste var til en herre julefrokost og de så bestilte en stripper ? 10-15 herrer? Jeg ved ikke heltion jeg synes det er ok , føler at det overskrider mine grænser lidt, især når de kun er fyre til festen? Hva tænker i? Skal eg slappe lidt af ?

I min optik er det fuldstændig ubetydeligt Jeg ville springe op og falde ned på det og kan ikke se noget problem i det

Anmeld

17. december 2011

Malonde1985

Jeg ville nok være ligeglad det er jo "bare" en stripper . Bare som i at det er hendeskjove at vise sig frem og gå igen efter

Anmeld

17. december 2011

RGN

Profilbillede for RGN

Det er fuldstændig ligemeget hvad vi andre ville tænke.
Det er dine følelser der er interessante og ikke mindst afgørende.

Hvis du ikke er okay med det, bør din kæreste respektere det og ikke deltage i det, medmindre I kan have en dialog om det, hvor han kan overbevise dig.

Det må være kæresten og forholdet over julefrokoster og strippere.

Anmeld

17. december 2011

Anonym

Det er slet ikke iorden efter min menig.
Vi har en aftale om herhjemme af det er en no go, det gør mig så ked af det.
Og heldigvis aCCeptere han det fuld ud.
Jeg vil slet ikke aCCeptere at han skal sidde og se på en anden pige/kvinde smide tøjer, sprede ben, danse op af dem osv.

Overskrider det dine grænser, syntes jeg du skal sige det.

Anmeld

17. december 2011

FruStolpe

Anonym skriver:

Jeg ville håbe hun var top lækker, så drengerøvene fik noget for pengene...

Det er overhoved ikke noget jeg ville tage ilde op

Se det på den lyse side, han mega hygger sig med fyrene og du har dejlig kvalitets alene tid

Anmeld

17. december 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Det synes jeg du skal..altså slappe helt af.

Det er jo bare noget mandepjat..og en stripper er en kvinde der danser og udfører et job hun får betaling for og tager hjem bagefter.

Så lad dog drengene lege og lukke lidt damp ud af ørerne 

Kærligst
Sussie

Anmeld

17. december 2011

Det ville helt ærligt rage mig en høstblomst!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.