Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Janni. skriver: Så sådan har jeg det med pigetøj. Og alligevel ønsker jeg mig en dreng mere næste gang når den tid er. Han skal jo arve tøjet fra Silas. Men skulle det blive en pige, så pyt, hun er velkommen alligevel.
Så sådan har jeg det med pigetøj. Og alligevel ønsker jeg mig en dreng mere næste gang når den tid er.
Han skal jo arve tøjet fra Silas. Men skulle det blive en pige, så pyt, hun er velkommen alligevel.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Janni. skriver: Han har virkelig også fået mange søde kommentarer om hans påklædning idag. Håber også i har haft en dejlig dag.
Han har virkelig også fået mange søde kommentarer om hans påklædning idag.
Håber også i har haft en dejlig dag.
Nårh, hvor er han kær
michelledam skriver: Ja der er en del penge at spare hvis man får samme køn. Men vil gerne have en af hver mé self kommer der en pige mere er hun skam også mere end velkommen
Ja der er en del penge at spare hvis man får samme køn. Men vil gerne have en af hver mé self kommer der en pige mere er hun skam også mere end velkommen
Ja det er der. Men ellers så kan en pige også bruge en del af silas's tøj, heldigvis.
Benjamins'mor skriver: Hvor er han bare SØD! Elsker små børn med lidt buttede kinder, det er SÅ sødt! Og rigtigt flot jakkesæt!
Hvor er han bare SØD! Elsker små børn med lidt buttede kinder, det er SÅ sødt! Og rigtigt flot jakkesæt!
Mange tak, synes også det klæder ham rigtig godt.
Elsker også børn med buttede kinder, det er bare det sødeste
K&S skriver: Nårh, hvor er han kær
Mange tak.
Janni. skriver: Ja det er der. Men ellers så kan en pige også bruge en del af silas's tøj, heldigvis.
Hvor er han bare smuk!
michelledam skriver: Ja sådan har vi det også med noget af isabellas tøj, der er også noget en dreng kan bruge heldigvis
Ja sådan har vi det også med noget af isabellas tøj, der er også noget en dreng kan bruge heldigvis
Det er jo en smagssag hvor grænsen går
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128