Se lige min charmetrold..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2011

Mother-love

Nurh hvor er han altså bare nuser. En rigtig charme trold. Han kommer til at smelte mange pigehjerter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2011

Janni.

Baagøe skriver:

Lækkermås

Mange tak. 

Anmeld

17. december 2011

Janni.

michelledam skriver:

Nurh hvor er han altså bare nuser. En rigtig charme trold. Han kommer til at smelte mange pigehjerter

Mange tak..  

Åh ja frygter næsten alle de kæreste sorger han kan komme til at give med tiden. Stakkels piger hi hi 

Anmeld

17. december 2011

Koen.

Mosters lækkerhaps

Anmeld

17. december 2011

Janni.

tanja. skriver:

Mosters lækkerhaps

Han har virkelig også fået mange søde kommentarer om hans påklædning idag. 

Håber også i har haft en dejlig dag. 

Anmeld

17. december 2011

Mother-love

Janni. skriver:

Mange tak..  

Åh ja frygter næsten alle de kæreste sorger han kan komme til at give med tiden. Stakkels piger hi hi 

Ja det er self synd for de piger. men sådan er kærlighed jo. Håber også jeg får en dreng næste gang for sådan noget drengetøj er bare alt alt for nuser. Elsker det. Men sådan er der sikkert også mange der har det med pigetøj.

Anmeld

18. december 2011

Janni.

michelledam skriver:

Ja det er self synd for de piger. men sådan er kærlighed jo. Håber også jeg får en dreng næste gang for sådan noget drengetøj er bare alt alt for nuser. Elsker det. Men sådan er der sikkert også mange der har det med pigetøj.

Så sådan har jeg det med pigetøj.  Og alligevel ønsker jeg mig en dreng mere næste gang når den tid er. 

Han skal jo arve tøjet fra Silas.  Men skulle det blive en pige, så pyt, hun er velkommen alligevel. 

Anmeld

18. december 2011

twinboys

Janni. skriver:

Vi har holdt julefrokost idag for min kærestes familie. Jeg bliver lige nødt til at vise jer Silas i det pæne tøj. 

Anmeld

18. december 2011

Janni.

twinboys skriver:

Anmeld

18. december 2011

twinboys

Janni. skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.