Se lige min charmetrold..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2011

Janni.

wmillapigenw skriver:

hahah janni, jeg elsker din humor!

Jamen jeg har jo bare lært at jeg ikke må lyve 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2011

Janni.

Zette skriver:

Din prut! haha... Måske om snart... vi har også et andet issue der hedder pladsmangel.... :/

Jamen i får da bare en større seng, at sove 4 i en seng er da bare en udfordring som i kan tage op  Så er det med pladsmanglen næsten ovre  

Manden her vil også gerne, men nej tak - jeg trænger til at komme hjemmefra og få lov til at arbejde. 

Anmeld

18. december 2011

smokin

Janni. skriver:

Jamen i får da bare en større seng, at sove 4 i en seng er da bare en udfordring som i kan tage op  Så er det med pladsmanglen næsten ovre  

Manden her vil også gerne, men nej tak - jeg trænger til at komme hjemmefra og få lov til at arbejde. 

Det har jeg jo været i 7 måneder på min uddannelse so far ... og jeg er et rigtig dejligt sted som jeg værdsætter. Jeg har fået helt ny livsenergi. 

Anmeld

18. december 2011

DK

Ejj hvor er han fin

Anmeld

18. december 2011

Benjamins'mor

Janni. skriver:

Mange tak, synes også det klæder ham rigtig godt. 

Elsker også børn med buttede kinder, det er bare det sødeste 

Hehe, ja det er det. Min søn har også nogle pænt buttede kinder, og det er især sødt når de smiler.

Anmeld

18. december 2011

Janni.

Zette skriver:

Det har jeg jo været i 7 måneder på min uddannelse so far ... og jeg er et rigtig dejligt sted som jeg værdsætter. Jeg har fået helt ny livsenergi. 

Det lyder rigtig dejligt for dig Hvad er det for en uddannelse du er igang med? 

Anmeld

18. december 2011

Janni.

Benjamins'mor skriver:

Hehe, ja det er det. Min søn har også nogle pænt buttede kinder, og det er især sødt når de smiler.

Ja elsker de små tandløse smil haha.. Silas har fået 2 fortænder nu, med et rigtig godt smil kan man lige se spidser af dem. 

Anmeld

18. december 2011

Janni.

DK skriver:

Ejj hvor er han fin

Mange tak, ja han var også højdepunktet i julefrokosten. 

Anmeld

18. december 2011

Muhmi

Janni. skriver:

Vi har holdt julefrokost idag for min kærestes familie. Jeg bliver lige nødt til at vise jer Silas i det pæne tøj. 

Årrrh

Anmeld

18. december 2011

Janni.

Muhmi skriver:

Årrrh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.