Jeg magter det virkelig ikk mere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2011

enrigtigfar?

Frk Mig skriver:

Tak for alle svarne ..

Manden har kontaktet Arto.. men vi har intet svar fået tilbage .. Jeg snakkede med hendes mor som har taget det meget seriøst. Og jeg overvejer at tage en grundig snak med min kusine som får besked på at billeder af Noah skal slettes .. Hun har vist gang på gang at hun åbenbart ikke kan håndtere det .. 

Tak for jeres kærlig og varme ord ..

Hvor får hun billederne fra? Hun skal jo bare fjernes fra alle sociale medier hun kan "nappe" billederne fra. Møgunge.

Men det er måske en form for "råb om hjælp" - opmærksomhedssøgende er det ihvertfald at udstille sig selv som "mor" når man ikke er det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2011

Ciss

Så vidt jeg ved, er det faktisk ulovlig at lægge billeder ud af børn uden forældrernes samtykke.

Du har al ret til at reagere, så vidt jeg kan se.

Utrolig frækt og hensynsløst gjort!

Anmeld

18. december 2011

mulle7430

Baagøe skriver:

Kontakt Arto og sæt dem ind i problematikken. Ellers en politianmeldelse! Du skal ikke finde dig i det...

helt enig

Anmeld

18. december 2011

Pige2009

mulle7430 skriver:

helt enig

Det er groft misbrug!

Anmeld

18. december 2011

mulle7430

Baagøe skriver:

Det er groft misbrug!

jeg vil godt nok blive gal vis en gjor det over for mig især og påstå det er ens eget barn

Anmeld

18. december 2011

Pige2009

mulle7430 skriver:

jeg vil godt nok blive gal vis en gjor det over for mig især og påstå det er ens eget barn

Præcis!

Anmeld

18. december 2011

butterflyPhoto

Frk Mig skriver:

Min kusine er ved at gå mig virkelig på nerverne .. Tøsen er 17 år og jeg ved ikke lige hvad der er gået galt. For 2 år siden fandt min ene kusine hendes profil på arto hvor hun brugte billeder af min søn som hendes eget barn.. Nøjs mor her blev sur .. Så fandme om jeg ikke fik sendt et link igår til en af hendes veninders profil hvor hun havde lagt et billede ind af MIN søn + min kunsine ind på hendes profil .. Ihhhh jeg kom op i det røde feldt .. så var jeg inde og lure på hendes profil på arto og igen billeder af min søn .. Jeg kan ikk mere .. jeg syntes det er så respekt løs at gøre sådan noget. Har intet imod at folk ligger billeder ind af Noah NÅR JEG VED DET.. men det andet kan jeg slet ikke have .. 

Bare lidt brok herfra .. 

Forsat go Lørdag i damer

kort og godt - meld hende! 

For det første bryder hun ophavsloven ved at bruge billeder hun ikke har rettighederne til, for det andet, udgiver hun sig for at være moderen til et barn hun ikke er moderen til. 

Skriv til admins på Arto og gør opmærksom på problemet og navn for dem at du melder hende for det. Så kan de gå ind og lukke hendes profil + de andre profiler der bruger billedet uden dit samtykke.

Jeg ved godt at de kan lyde voldsomt at melde hende for det, men rent faktisk er det bund-ulovligt det hun har gang i samtidig med at det krænker dig og dit privat/familie-liv.

Hun er 17 år og lige om lidt (18 år) er hun myndig så hun bliver da nødt til at lære livets realiteter og hvis hun ikke forstå at holde sig til sandheden samt at lade dine billeder være dine billeder, ville jeg da sørge for at hun lærte det på den hårde måde!

Håber du kan tale med hende og få hende til at forstå alvoren i det hun har gang i og hvis ikke, så håber jeg du får hende meldt!

Hilsen Christina

Anmeld

18. december 2011

butterflyPhoto

Ciss skriver:

Så vidt jeg ved, er det faktisk ulovlig at lægge billeder ud af børn uden forældrernes samtykke.

Du har al ret til at reagere, så vidt jeg kan se.

Utrolig frækt og hensynsløst gjort!

Helt korrekt og det er faktisk noget politiet tager ret seriøst!

Anmeld

18. december 2011

HopinWishin

Sys absolut det er forkert at hun skriver det er hendes egen søn, helt sikkert!

Men hvis hun senere sætter billeder ind af hende og ham.. kan det jo være fordi hun er glad for ham =)

Jeg har selv sat et billede ind af min nevø på facebook hvor vi er på mc d... og det uden at fortælle min bror det inden... Men jeg sys bare det var hyggeligt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.