Jeg magter det virkelig ikk mere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.940 visninger
28 svar
0 synes godt om
17. december 2011

Frk Mig

Min kusine er ved at gå mig virkelig på nerverne .. Tøsen er 17 år og jeg ved ikke lige hvad der er gået galt. For 2 år siden fandt min ene kusine hendes profil på arto hvor hun brugte billeder af min søn som hendes eget barn.. Nøjs mor her blev sur .. Så fandme om jeg ikke fik sendt et link igår til en af hendes veninders profil hvor hun havde lagt et billede ind af MIN søn + min kunsine ind på hendes profil .. Ihhhh jeg kom op i det røde feldt .. så var jeg inde og lure på hendes profil på arto og igen billeder af min søn .. Jeg kan ikk mere .. jeg syntes det er så respekt løs at gøre sådan noget. Har intet imod at folk ligger billeder ind af Noah NÅR JEG VED DET.. men det andet kan jeg slet ikke have .. 

Bare lidt brok herfra .. 

Forsat go Lørdag i damer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Kan følge dig fuldt ud.. Nej hvor respektløs!!!

Anmeld

17. december 2011

Frk. Himmelblå

Frk Mig skriver:

Min kusine er ved at gå mig virkelig på nerverne .. Tøsen er 17 år og jeg ved ikke lige hvad der er gået galt. For 2 år siden fandt min ene kusine hendes profil på arto hvor hun brugte billeder af min søn som hendes eget barn.. Nøjs mor her blev sur .. Så fandme om jeg ikke fik sendt et link igår til en af hendes veninders profil hvor hun havde lagt et billede ind af MIN søn + min kunsine ind på hendes profil .. Ihhhh jeg kom op i det røde feldt .. så var jeg inde og lure på hendes profil på arto og igen billeder af min søn .. Jeg kan ikk mere .. jeg syntes det er så respekt løs at gøre sådan noget. Har intet imod at folk ligger billeder ind af Noah NÅR JEG VED DET.. men det andet kan jeg slet ikke have .. 

Bare lidt brok herfra .. 

Forsat go Lørdag i damer

Hmm, jeg forstår ikke rigtigt, det er så slemt. 

Hun er vel glad for drengen, din kusine,  tænker jeg. Og nu ved du det jo, så er det ikke så hemmeligt mere.

Men det er da generelt irriterende, når folk ikke efterkommer ens ønsker. Men igen, - hun er 17, - og tilsyneladende ser hun noget op til dig.

Jeg ville lade det ligge og bruge min tid på mere konstruktive ting.

Anmeld

17. december 2011

SD

Frk. Himmelblå skriver:

Hmm, jeg forstår ikke rigtigt, det er så slemt. 

Hun er vel glad for drengen, din kusine,  tænker jeg. Og nu ved du det jo, så er det ikke så hemmeligt mere.

Men det er da generelt irriterende, når folk ikke efterkommer ens ønsker. Men igen, - hun er 17, - og tilsyneladende ser hun noget op til dig.

Jeg ville lade det ligge og bruge min tid på mere konstruktive ting.

Tror irritationen kommer af at kusinen skriver at barnet er hendes og ikke Ts's....  Det ville jeg også blive pænt muggen over må jeg indrømme

Anmeld

17. december 2011

Frk. Himmelblå

StineDegn skriver:

Tror irritationen kommer af at kusinen skriver at barnet er hendes og ikke Ts's....  Det ville jeg også blive pænt muggen over må jeg indrømme

Nåe ja, men troede, det var en gammel historie. Sådan læste jeg det.

Anmeld

17. december 2011

Frk Mig

LouiseVous skriver:

Kan følge dig fuldt ud.. Nej hvor respektløs!!!

det syntes jeg virkelig os .. 

Anmeld

17. december 2011

Frk Mig

Frk. Himmelblå skriver:

Nåe ja, men troede, det var en gammel historie. Sådan læste jeg det.

hun bruger billederne som hendes eget barn .. og det kan jeg slet ikke acceptere .. jeg syntes det er så respekt løs .. 

Anmeld

17. december 2011

Frk Mig

StineDegn skriver:

Nemlig ..  jeg kan slet ikke forstå at hun kan  få sig selv til det

Anmeld

17. december 2011

Frk. Himmelblå

Frk Mig skriver:

hun bruger billederne som hendes eget barn .. og det kan jeg slet ikke acceptere .. jeg syntes det er så respekt løs .. 

Oh, så hun gør det IGEN?

Underligt. Virkelig, virkelig sær opførsel...

Anmeld

17. december 2011

Frk Mig

Frk. Himmelblå skriver:

Oh, så hun gør det IGEN?

Underligt. Virkelig, virkelig sær opførsel...

Jeps .. og får åbenbart hendes veninder til at ligge et billede ind på deres profil .. så jeg kan finde billeder af ham på veninderes profil .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.