Jeg magter det virkelig ikk mere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Frk Mig skriver:

det syntes jeg virkelig os .. 

Undskyld. Men mangler hun sig et liv, eller er det et råb om hjælp??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2011

Pige2009

Frk Mig skriver:

Min kusine er ved at gå mig virkelig på nerverne .. Tøsen er 17 år og jeg ved ikke lige hvad der er gået galt. For 2 år siden fandt min ene kusine hendes profil på arto hvor hun brugte billeder af min søn som hendes eget barn.. Nøjs mor her blev sur .. Så fandme om jeg ikke fik sendt et link igår til en af hendes veninders profil hvor hun havde lagt et billede ind af MIN søn + min kunsine ind på hendes profil .. Ihhhh jeg kom op i det røde feldt .. så var jeg inde og lure på hendes profil på arto og igen billeder af min søn .. Jeg kan ikk mere .. jeg syntes det er så respekt løs at gøre sådan noget. Har intet imod at folk ligger billeder ind af Noah NÅR JEG VED DET.. men det andet kan jeg slet ikke have .. 

Bare lidt brok herfra .. 

Forsat go Lørdag i damer

Jeg er faktisk ret sikker på, at det er ulovligt!

Anmeld

17. december 2011

Frk Mig

Baagøe skriver:

Jeg er faktisk ret sikker på, at det er ulovligt!

Jeg har prøvet at undersøge det men jeg ikke rigtig finde noget om det .. 

Anmeld

17. december 2011

Frk Mig

LouiseVous skriver:

Undskyld. Men mangler hun sig et liv, eller er det et råb om hjælp??

jeg tror bare hun mangler indhold i hendes liv .. 

Anmeld

17. december 2011

Pige2009

Frk Mig skriver:

Jeg har prøvet at undersøge det men jeg ikke rigtig finde noget om det .. 

Kontakt Arto og sæt dem ind i problematikken. Ellers en politianmeldelse! Du skal ikke finde dig i det...

Anmeld

17. december 2011

Frk. Himmelblå

Frk Mig skriver:

Jeps .. og får åbenbart hendes veninder til at ligge et billede ind på deres profil .. så jeg kan finde billeder af ham på veninderes profil .. 

Så det er simpelthen decideret for at chikanere dig?!

Hmm, jeg synes nu stadig, du skal forsøge at ignorere det ihjel. Det er nok den sidste reaktion, hun håber på.

Anmeld

17. december 2011

Pigent

Frk Mig skriver:

Min kusine er ved at gå mig virkelig på nerverne .. Tøsen er 17 år og jeg ved ikke lige hvad der er gået galt. For 2 år siden fandt min ene kusine hendes profil på arto hvor hun brugte billeder af min søn som hendes eget barn.. Nøjs mor her blev sur .. Så fandme om jeg ikke fik sendt et link igår til en af hendes veninders profil hvor hun havde lagt et billede ind af MIN søn + min kunsine ind på hendes profil .. Ihhhh jeg kom op i det røde feldt .. så var jeg inde og lure på hendes profil på arto og igen billeder af min søn .. Jeg kan ikk mere .. jeg syntes det er så respekt løs at gøre sådan noget. Har intet imod at folk ligger billeder ind af Noah NÅR JEG VED DET.. men det andet kan jeg slet ikke have .. 

Bare lidt brok herfra .. 

Forsat go Lørdag i damer

Kan jeg godt forstå 

Jeg er selv 17 og hvis min kusine/veninde eller ven havde et barn ville jeg aldrig selv ligge et billed ud af det uden at få lov og jeg vil aldrig angive mig for at være mor for det, hvis det ikke var mit eget barn

Anmeld

17. december 2011

grinny

For det første ville jeg anmelde det til arto, fordi det er ikke okay ligemeget om hun ønsker opmærksomhed eller noget andet.

For det andet ville jeg kontakte hendes forældre, hun er jo kun 17 så de må da kunne snakke med hende? 

Anmeld

17. december 2011

l.kjoeller

Frk Mig skriver:

Bare lidt brok herfra .. 

Forsat go Lørdag i damer

er da også lidt mærkeligt vil jeg give dig ret i. hun syns nok han er sååååå dejlig hun ville ønske hun kunne kalde sig hans mor. så er det i øvrigt ikke lovligt mener jeg..

Anmeld

17. december 2011

Frk Mig

Tak for alle svarne ..

Manden har kontaktet Arto.. men vi har intet svar fået tilbage .. Jeg snakkede med hendes mor som har taget det meget seriøst. Og jeg overvejer at tage en grundig snak med min kusine som får besked på at billeder af Noah skal slettes .. Hun har vist gang på gang at hun åbenbart ikke kan håndtere det .. 

Tak for jeres kærlig og varme ord ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.