Spædbarn efterladt i en plasticpose 1 time gammel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2011

Dianaaa

fik helt ondt i maven af at læse det..

der findes ingen forklaring eller undskyldning for at efterlade sit lille skønne barn på denne måde, åh gud hvor er det forfærdeligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2011

FogL

Gaia skriver:

Positivt nyt: han er i bedring  

Hvor ved du det fra?  

Anmeld

16. december 2011

Gaia

ciepige skriver:

Hvor ved du det fra?  

Tv 2  

Anmeld

16. december 2011

Ølgaard

Jeg er mundlam !! Hvad sker der i folks hjerner, de burde sgu da søge hjælp inden den tanke strejfer dem! Jeg fatter ikke nogen kan gøre noget så grusomt overfor et lille hjælpeløst menneske! Som nybagt mor kan det da virkelig sætte gang i tårer kanalerne Håber den lille fyr klare det!

Der er kun 5 min derfra til politi stationen så kunne man da ha søgt hjælp i stedet, det simpelthen forfærdeligt!

Godt hunden fik lov til at undersøge den pose....

Anmeld

16. december 2011

Tona

isabellamor skriver:

Fanme forfærdeligt.. men jeg blev lettet da jeg læste at han var i live og er det endnu... 

hvad sker der med sådan nogle børn der bliver efterladt... altså når han er blevet rask og alt ser ordenligt ud og det hele... hvor kommer de så hen??  de kan vel ikke rigtig adoptere ham væk kan de??

Mon ikke han kommer i en plejefamilie?

Anmeld

16. december 2011

Angelica

Blev godt nok lettet da jeg fandt ud af at han faktisk var i live! Det er dejligt. Men får grimme minder om 2007, hvor der også var en bølge med døde spædbørn. Det var rigtig ubehageligt, fordi det lige var på samme tid som jeg fik min puttepige

Men jeg er godt nok også ked af det på moderens vegne. Der er jo noget seriøst galt, når hun vælger så desperat en handling. Jeg håber at hun får noget hjælp, når hun bliver fundet.

Og at drengen bliver bortadopteret til nogle forældre, som har overskud og kærlighed til ham.

Anmeld

16. december 2011

Isabella_mor

Amandas-mor skriver:

Mon ikke han kommer i en plejefamilie?

jo det har jeg læst nu her at han er kommet i en akut plejefamilie... det er jeg glad for.. lille basse.. 

Anmeld

16. december 2011

Janni.

Sikke en start på livet.  Stakkels dreng 

Anmeld

16. december 2011

Tona

isabellamor skriver:

jo det har jeg læst nu her at han er kommet i en akut plejefamilie... det er jeg glad for.. lille basse.. 

Ja, håber at det er en rigtig varm og kærlig plejefamilie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.