Spædbarn efterladt i en plasticpose 1 time gammel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2011

Vial

Skrækkelig. Godt han stadig var i live.

Tænker, at det evt også kan være et barn fra et incestforhold.

Når han er frisk, så kommer ham på spædbarnshjem. Alternativt i familiepleje. Håber det sidste.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2011

Mor til Mike

MinNoah skriver:

http://ekstrabladet.dk/112/article1676620.ece

Pyha FRYGTELIGT!!

Gad vide hvad der får en mor til at gøre det, og så kun en time efter fødslen?! Kan da ikke være en depression der er opstået allerede

DIREKTE forfærdeligt! Heldigvis er den lille dreng i live! 

Håber de finder den mor og giver hende livstid! Føj man!

Anmeld

16. december 2011

Vial

Han har fået plejefamilie. Læste jeg lige.

Anmeld

16. december 2011

Karo

Det kunne også tænkes det var en mand der havde taget barnet fra moren  Hvis hun fx. er en handlet kvinde.

Bare en tanke.

Anmeld

16. december 2011

katrineoerum

Hvos det var min hund der havde fundet det lille barn tror jeg nok den havde fået et ekstra stykke flæskesteg til aftens mad !!

Fantastisk at barnet blev fundet før det var for sent!

Anmeld

16. december 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Ansemusen skriver:

Ja! Og tænk, hvor dårligt hun må have det, hvis hun kommer i behandling for en eventuel psykose, og finder ud af omfanget af det hun har gjort. Det kan hun aldrig tilgive sig selv

Nej, det tror jeg heller ikke, hun nogensinde kan tilgive sig selv, når og hvis hun kommer i behandling.

Anmeld

16. december 2011

Gaia

Hun må være meget fortvivlet, desperat og tja..sinds- syg. Tror ikke man kan gøre sådan noget hvis man r ved sine fulde fem. Godt han blev fundet og forhåbentlig har han ikke taget varig skade. Håber han nu får den omsorg og tryghed som han har brug for. Dum dum mor...eller kvinde...for mor det er hun fandme ikke! Hvor var det dog godt den lille dreng blev fundet

Anmeld

16. december 2011

Mother-love

MinNoah skriver:

http://ekstrabladet.dk/112/article1676620.ece

Pyha FRYGTELIGT!!

Gad vide hvad der får en mor til at gøre det, og så kun en time efter fødslen?! Kan da ikke være en depression der er opstået allerede

OMG !!! Det er så sygt. Det er ikke kun en depression der kan få en til dette. Jeg har haft flere depressioner i mit liv i forskellige sværhedsgrader. og jeg har desværre også en nu. Men jeg kunne aldrig drømme om at gøre Isabella noget. Så der er tale om noget værre end en depression.

Anmeld

16. december 2011

Gaia

Positivt nyt: han er i bedring  

Anmeld

16. december 2011

DK

Heldigt, heldigt at barnet blev fundet i live.

Jeg har aldrig forstået hvorfor man ikke lægger barnet i en opgang eller lign. hvor man ved at det kan blive fundet i live og adopteret af en fammilie der vil elske barnet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.