Spædbarn efterladt i en plasticpose 1 time gammel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Åh, hvor forfærdeligt. Stakkels lille dreng. Moderen kan umuligt have været ved sine fulde fem, da hun gjorde det, og jeg har ondt af hende også. For det er kun en kvinde, der har det meget dårligt psykisk, der kan gøre sådan noget. Håber, hun også får den hjælp, hun behøver.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2011

Camillee

åh nej dog - for er det altså forfærdenligt!

Anmeld

16. december 2011

Ansemusen

Åh hvor godt at hunden og kvinden fandt ham!!! Stakkels stakkels lille dreng, at komme ud i verden efter en sikkert lang og traumatisk fødsel og bare blive lagt i en placticpose og efterladt i kulden  Jeg håber ikke han får psykiske men af det, og jeg håber og beder til at noget nær god familie melder sig på banen!

Gad vide hvilken mor/far der står bag... Det må uden tvivl være nogle med svære psykiske problemer

Anmeld

16. december 2011

Ansemusen

PT skriver:

Åh, hvor forfærdeligt. Stakkels lille dreng. Moderen kan umuligt have været ved sine fulde fem, da hun gjorde det, og jeg har ondt af hende også. For det er kun en kvinde, der har det meget dårligt psykisk, der kan gøre sådan noget. Håber, hun også får den hjælp, hun behøver.

Ja! Og tænk, hvor dårligt hun må have det, hvis hun kommer i behandling for en eventuel psykose, og finder ud af omfanget af det hun har gjort. Det kan hun aldrig tilgive sig selv

Anmeld

16. december 2011

Mira0911

Hvor er det frygtelig... 

Anmeld

16. december 2011

MinNoah

PT skriver:

Helt enig.... Stakkels kvinde og stakkels barn

Anmeld

16. december 2011

BabyMiracle <3

Det første jeg tænkte inden jeg læste det, var at det ikke er første gang sådan noget er sket i USA, men så var det fandme i lille danmark

Stakkels baby

Anmeld

16. december 2011

gonefishing

MinNoah skriver:

http://ekstrabladet.dk/112/article1676620.ece

Pyha FRYGTELIGT!!

Gad vide hvad der får en mor til at gøre det, og så kun en time efter fødslen?! Kan da ikke være en depression der er opstået allerede

Ja jeg blev sku også helt ked da jeg læste det, man får helt lyst til at tage sådan en lille en hjem og give ham kærlighed.

Anmeld

16. december 2011

Benjamins'mor

Åh nej altså, 2 efterladte babyer på en måned. Jeg synes det er skrækkeligt, stakkels lille baby.

Anmeld

16. december 2011

twinny

Mit hjerte bløder...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.