Så fik jeg lagt mit budget :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.668 visninger
26 svar
0 synes godt om
14. december 2011

Carina1977

Og jeg vil lige på forhånd sige Tusind tak til jer, der sendte mig eksempler på et budget. Det hjalp mig rigtig meget 

Nu har jeg for første gang i mit liv helt selv lagt mit budget, og jeg er mægtig stolt haha 

Jeg nåede frem til at jeg har et rådighedsbeløb på ca. 6300 kr. i måneden, når jeg ligger børnepengene ind i det også. Det er vel et meget fornuftigt rådighedsbeløb, ik?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2011

Silas&Mille

Carina1977 skriver:

Og jeg vil lige på forhånd sige Tusind tak til jer, der sendte mig eksempler på et budget. Det hjalp mig rigtig meget 

Nu har jeg for første gang i mit liv helt selv lagt mit budget, og jeg er mægtig stolt haha 

Jeg nåede frem til at jeg har et rådighedsbeløb på ca. 6300 kr. i måneden, når jeg ligger børnepengene ind i det også. Det er vel et meget fornuftigt rådighedsbeløb, ik?

Det lyder som et meget fornuftigt rådighedsbeløb til to personer

Anmeld

14. december 2011

Carina1977

SilasMor skriver:

Det lyder som et meget fornuftigt rådighedsbeløb til to personer

Godt  Vi har også klaret os fint indtil nu 

I mit budget har jeg endda også indberegnet opsparing, og det er jo lækkert at man er i stand til at kunne finde penge til det også 

Anmeld

14. december 2011

Bassemor<3

Carina1977 skriver:

Glad for at jeg kunne hjælpe  

Jeg synes at det lyder som er rigtig fornuftigt rådighedsbeløb 

skulderklap for dit første budget ! Håber bankdamen kan bruge det 

Anmeld

14. december 2011

Carina1977

babyboy2012 skriver:

Glad for at jeg kunne hjælpe  

Jeg synes at det lyder som er rigtig fornuftigt rådighedsbeløb 

skulderklap for dit første budget ! Håber bankdamen kan bruge det 

Haha ellers får hun dælme selv lov til at forsøge sig 

Anmeld

14. december 2011

Silas&Mille

Godt  Vi har også klaret os fint indtil nu 

I mit budget har jeg endda også indberegnet opsparing, og det er jo lækkert at man er i stand til at kunne finde penge til det også 

Ja det er dejligt når det hele bare spiller økonomisk.

GLÆDER mig også til jeg selv kan komme i arbejde igen, for så begynder vores økonomi også at ligne noget der er noget værd   

Men nu skal vi jo lige have lillesøster ud og have overstået endnu en barsel
Men vi glæder os selvfølgelig til hun kommer det måtte bare godt have ventet et års tid  

Anmeld

14. december 2011

Carina1977

SilasMor skriver:

Ja det er dejligt når det hele bare spiller økonomisk.

GLÆDER mig også til jeg selv kan komme i arbejde igen, for så begynder vores økonomi også at ligne noget der er noget værd   

Men nu skal vi jo lige have lillesøster ud og have overstået endnu en barsel
Men vi glæder os selvfølgelig til hun kommer det måtte bare godt have ventet et års tid  

Jeg arbejder heller ikke  Jeg lever af en førtidspension, men det hænger sammen alligevel. Men havde jeg ikke haft børnebidraget, børnetilskudet og boligsikringen, så havde jeg godt nok ikke kunnet få det til at hænge sammen 

Anmeld

14. december 2011

Silas&Mille

Jeg arbejder heller ikke  Jeg lever af en førtidspension, men det hænger sammen alligevel. Men havde jeg ikke haft børnebidraget, børnetilskudet og boligsikringen, så havde jeg godt nok ikke kunnet få det til at hænge sammen 

Det kan jeg sagtens forestille mig. Min mor er også på førtidspension  og de får det også kun lige til at hænge sammen (hendes mand er selvstændig svineproducent og det går ikke så godt for tiden).

Jeg selv er på Starthjælp og kæresten har fuldtidsjob, men en del gæld gør at vi sidder temmelig stramt, så længe jeg ikke får mere end jeg gør. Men jeg stiger da 1349kr fra februar når lillesøster kommer (får pt 6709kr før skat &nbsp

Anmeld

14. december 2011

Carina1977

Det kan jeg sagtens forestille mig. Min mor er også på førtidspension  og de får det også kun lige til at hænge sammen (hendes mand er selvstændig svineproducent og det går ikke så godt for tiden).

Jeg selv er på Starthjælp og kæresten har fuldtidsjob, men en del gæld gør at vi sidder temmelig stramt, så længe jeg ikke får mere end jeg gør. Men jeg stiger da 1349kr fra februar når lillesøster kommer (får pt 6709kr før skat &nbsp

Det er godt nok ikke meget du får  Hvordan kan det være at du er på starthjælp? Med så stram en økonomi, så kan jeg sagtens forstå at du ser frem til en noget mere behagelig økonomi 

Anmeld

14. december 2011

Silas&Mille

Carina1977 skriver:

Det er godt nok ikke meget du får  Hvordan kan det være at du er på starthjælp? Med så stram en økonomi, så kan jeg sagtens forstå at du ser frem til en noget mere behagelig økonomi 

Jeg har boet 3½ år i Sverige og var på barsel da vi flyttede hjem tidligere i år.

Dette gør åbenbart at man kun er berettiget til starthjælp, selvom man er dansk statsborger og står med dansk pas 

Men vi klare os da og kan holde en ok jul, trods det stramme budget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.