jeg ved snart ikk hvad jeg skal gør ( mad)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.114 visninger
25 svar
0 synes godt om
13. december 2011

Christina :-)

hej . sagen er den jeg har min på 26 mdr. han vil bare ikk spise aftens mad ligemeget hvad jeg laver af mad jeg bliver så frustert og ked fordi jeg hader tanken om og ligge ham i seng uden han har spist aftensmad jeg ved virkelig ikk hvad jeg skal gør efterhånden nogen der prøvet det samme?? hvis ja hvad gjorde i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2011

Mira0911

Kan det være fordi han spiser rigtig godt i dagpleje eller vuggestue og så ikke er sulten til aften? 

Min den store pige er heller ikke sulten til aften nogle dage fordi hun spiser rigtig godt i dagplejen... 

Hvis det ikke er noget med dagpleje eller vuggestue at gøre, synes jeg du skal vende det med lægen/sundhedsplejersken!

Anmeld

13. december 2011

Mira0911 skriver:

Kan det være fordi han spiser rigtig godt i dagpleje eller vuggestue og så ikke er sulten til aften? 

Min den store pige er heller ikke sulten til aften nogle dage fordi hun spiser rigtig godt i dagplejen... 

Hvis det ikke er noget med dagpleje eller vuggestue at gøre, synes jeg du skal vende det med lægen/sundhedsplejersken!

hejtak for svar, jeg har snakket med hans dp mor om det og vi har sadt det  lidt ned i dpen og har prøvet og ikk gi ham frugt ved 15 tiden intet hjælper han har vært inde i det før hvor han nægtede aftensmaden men kom igen og nu vil han ikk igen han spier slet ik aftensmad han sidder bare og leger og kigger på det

Anmeld

13. december 2011

Valle81

mor-30/10/09:) skriver:

hej . sagen er den jeg har min på 26 mdr. han vil bare ikk spise aftens mad ligemeget hvad jeg laver af mad jeg bliver så frustert og ked fordi jeg hader tanken om og ligge ham i seng uden han har spist aftensmad jeg ved virkelig ikk hvad jeg skal gør efterhånden nogen der prøvet det samme?? hvis ja hvad gjorde i?

Det er helt normalt:0)

Du skal ikke bekynre dig, det kommer igen:0)

Min erfaring er at børn mellem 1-3 år har lidt et issue med det der aftensmad:0)

Server det for ham hver aften, hyg Jer og accepter at han siger fra:0) Jeg lover dig han spiser aftensmad en dag;0)

Det er min erfaring:0)

Min datter gjorde det samme og min søn på nu snart 21 måneder spiser nærmest heller aldrig aftensmad:0)

Anmeld

13. december 2011

Mira0911

hejtak for svar, jeg har snakket med hans dp mor om det og vi har sadt det  lidt ned i dpen og har prøvet og ikk gi ham frugt ved 15 tiden intet hjælper han har vært inde i det før hvor han nægtede aftensmaden men kom igen og nu vil han ikk igen han spier slet ik aftensmad han sidder bare og leger og kigger på det

Okey.... Måske du lige skal vende det med sundhedsplejersken og få nogen råd med på vejen fra hende... 

Anmeld

13. december 2011

Valle81 skriver:

Det er helt normalt:0)

Du skal ikke bekynre dig, det kommer igen:0)

Min erfaring er at børn mellem 1-3 år har lidt et issue med det der aftensmad:0)

Server det for ham hver aften, hyg Jer og accepter at han siger fra:0) Jeg lover dig han spiser aftensmad en dag;0)

Det er min erfaring:0)

Min datter gjorde det samme og min søn på nu snart 21 måneder spiser nærmest heller aldrig aftensmad:0)

hej tak for svar han har gjordt det før men kom tilbage og nu går han det igen han sidder bare og kigger på det og leger med det og vil kun ha noget og drik. jeg hader bare og ligge ham i seng uden han har fået vram aftens mad

Anmeld

13. december 2011

Valle81

Mit råd vil inderligt være at bare lade ham spise alt hvad han kan i løbet af dagen:0) "Skid lidt hul i den aftensmad":0)

Anmeld

13. december 2011

Mira0911 skriver:

Okey.... Måske du lige skal vende det med sundhedsplejersken og få nogen råd med på vejen fra hende... 

ja vil lige prøve ville bare høre her inde om nogen havede prøvet det

Anmeld

13. december 2011

Mira0911

ja vil lige prøve ville bare høre her inde om nogen havede prøvet det

Ja det er jo også derfor vi har baby.dk til at spørge når man er i tvivl... 

Anmeld

13. december 2011

Mira0911 skriver:

Ja det er jo også derfor vi har baby.dk til at spørge når man er i tvivl... 

nemlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.