Total tudefjæs..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2011

Frøken J.

Molly8 skriver:

Ja, det går virkelig ud over humøret, når man ikke får sovet og i øvrigt er bundet til sådan et lille menneske, hvor elsket det end er.

Jeg var rigtig glad for min strækvikle, da Johan var lille og kun ville være hos mig. Så havde jeg da i det mindste hænderne fri fx til at få spist.

En krammer fra mig

Tak for det

Jeg har lånt en Mei tei, som er meget god, men så længe hun er så lille, må den kun bruges 30 min. af gangen. Men måske skulle jeg anskaffe mig en vikle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2011

Frøken J.

prettybutterfly skriver:

Sender lige en KÆMPE varm krammer selvom jeg godt ved det ik hjælper meget! Jeg ved til gengæld PRÆCIS hvordan du har det, for sådan var min datter faktisk det første år(hun er lige fyldt 2 nu). Hun har aldrig sovet meget, og SLET ikke om dagen. Og højst 20 min ad gangen som du også siger, og de første 6 mdr, vågnede hun hver 2. time hver nat, så jeg kender ALT til problematikken! Min fyr var også tit sent hjemme, og når han kom hjem sad vi piger tit og TUDBRØLEDE(min datter havde selvfølgeligt også kolik - og græd tit 6 timer i træk kun afbrudt af ammepauser). Troede jeg selv skulle dø til sidst og ku virkelig ik holde det ud!!!

Selvom det nok ik hjælper nu, så husk at det SKAL nok blive bedre på et tidspunkt! Se om du kan få malket ud, og få en veninde/mor el lign, til at kigge efter hende så du kan få love til at SOVE lidt!!!

Håber snart det vender og bliver bedre!

Tusind tak for din forståelse og omtanke Det er rart at høre fra andre i samme båd, selvom jeg føler med dig, at du også måtte bøvle sådan. Folk tror, at det er så dejligt og hyggeligt at gå hjemme på barsel, og at man bare hygger helt vildt og slapper af, men det er bare et lidt for forskønnet billede af, hvordan virkeligheden ser ud for mange. Jeg vil vove den påstand, at det er mindre hårdt at være på job, for der har man trods alt faste pauser, der er ikke én der skriger på en uafbrudt osv...

Anmeld

14. december 2011

Frøken J.

Sofia skriver:

Kan din mor eller svigermor ikke passe hende et par timer?

Jo, fra tid til anden kan de godt. Jeg har bare brug for noget rutine med hendes døgnsøvn, så jeg kan få lidt tid hver dag. 2 timer nu kan måske hjælpe en smule, men i det lange løb gør det ikke den store forskel, hvis det bare er 2 timer en gang om ugen. Hvis du kan følge mig..

Anmeld

14. december 2011

Frøken J.

Mette. skriver:

Øv, hvor lyder der bare rigtig træls og hårdt for dig. Det må slet ikke være sjovt når det bare ikke vil køre ordentligt og manglede søvn er virkelig virkelig hårdt!

Hvis det på nogen tænkelig måder kan hjælpe vil jeg hellere end gerne gå en tur med hende eller noget, så du kan få lidt ro. Jeg kan tydeligt huske var hårdt det nogen gange var med Emilie, selvom hun slet ikke var så "slem", så sig til hvis jeg kan hjælpe med noget på nogen måder..

Tusind tak, det er virkelig sødt af dig at tilbyde det

Anmeld

14. december 2011

Frøken J.

Den lykkelige skriver:

Årh det lyder vildt hårdt...  Kender det selv SÅÅÅ godt... hold op man kan blive træt og udkørt.. min datter har selv ALTID været sådan.. men nu hvor hun er blevet 9 mdr så har hun vendt TOTALT rundt.. hun har altid kun sovet 2 x 30 min og vågnet hundrede gange om natten.. nu sover hun 2 x 1,5 time og kun vågen en gang om natten..
Jeg sad ligesom dig og var SÅ slidt!! Men der er lys forude.. bare sig til dig selv det kun er en periode.. håber så bare for dig hun gør det lidt før.. Sender en masse energi og tanker og håber det bliver bedre..

Tusind tak

Håber det vender for Rose som hos dig! For det er nemlig ekstremt svært. Og self. elsker man de små højere end solen, månen og stjernerne, men alle mennesker, selv de bedste forældre, har brug for at kunne tænke lidt på sig selv og slappe af en smule hver dag!

Anmeld

14. december 2011

Frøken J.

Jakob'sMor skriver:

Et kæmpe kram. Kan din mor og Lars' mor ikke hjælpe dig eller en god veninde - altså jeg kan se du bor i Århus, så jeg tilbyder da gerne min hjælp også

Det er rigtig sødt af dig De giver gerne en hånd et par timer en gang om ugen, men jeg har virkelig brug for, at hun får en søvnrytme om dagen, så jeg kan få lidt tid hver dag. Et par timer en dag giver self. lidt på overskudskontoen, men overskuddet er ret hurtigt opbrugt igen.

Anmeld

14. december 2011

Hailiesmom11

Frøken J. skriver:

Tak skal du have!

Det er der, men jeg tror egentlig det jeg især har brug for er et længere stræk. Det ved jeg godt man ikke kan få som mor, men.. Jeg burde nok tage hvad jeg kan få

Nej det kan man ikke, det er jo bare en af de ting der følger med.. Men hvis jeg havde en datter der ikke sov i løbet af dagen ville jeg også tage hvad jeg kunne få... Hvis det bare er en 3-4 timer så kan man både nå at rydde op og få en lur

Men du får lige en ordentlig og så må du overgive dig til at få den hjælp der er at få..

Anmeld

14. december 2011

Sabina92

Laulund87 skriver:

Hmm er du stadig frisk på vores aftale sådan som du har det? Jeg kunne måske komme tidligt og gå en tur med hende så du kunne sove lidt inden vi tager ind til byen?

Anmeld

14. december 2011

Lotus86

Øv hvor jeg bare føler med dig, synes godt nok du/i har været hårdt ramt Minus søvn er jo blevet brugt som torturmiddel, så kan levende forestille mig hvor hårdt du må have det.

Det eneste råd jeg har til dig, er en slyngevugge. Kender to der har en, og begge deres børn har sovet fantatisk i den. Den enes datter ville også kun tage de der smålure om dagen, men kan nu uden problemer sove i 2 timer i træk. Jeg ved ikke om der er den samme butik i Jylland, men herovre er der en butik, hvor du kan låne den med hjem i 14 dage, og hvis den ikke har nogen effekt, så kan du få pengene tilbage, så de ikke er gået spildt.

Anmeld

14. december 2011

Levi&LilysMor

uhha hvor jeg kender det, her er han også glad for at putte på mig eller i sengen om natten når jeg har ammet (liggende) men det er nu hyggeligt nok. men ligger ham også i hans vugge, tremmeseng eller barnevogn så han ikke hygger på mig altid og det går da også, nogle dage sover han selv mange timer andre dage skal jeg ud flere gange fordi han spytter sutten ud...

Men har du prøvet at svøbe Rosa i jeres dyne? den dufter af jer og er dejlig blød, måske putte hende deri, kun med bleen på ?

Det er bare svært når de har de dumme tigerspring og man kan blive så ked af det og frustreret, håber du finder ud af noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.