Anonym skriver:
Går og er meget fustreret for tiden. Jeg er ikke selv mor og er heller ikke på vej til at blive det lige nu og her. Har min dejlige kæreste som virkelig bare er gudeskøn, men han er far og har et ubehageligt godt venne forhold til moren til deres datter. Hvilket irritere mig granseløst. Jeg har ellers aldrig været den jaloux anlagte person, men er jeg virkelig her. Vi har haft rigtig mange diskutioner omkring det og han siger bare at "hun vil altid være der og det må du acceptere" og jeg ved da godt at hun altid vil være der når hun er mor til deres datter.. Men føler mig så overflødig.. Det skal lige siges at jeg ikke har fået lov til at se datteren endnu selvom vi har været sammen i over 4 måneder, fordi moren ikke vil have det og det har han så sagt ja til. Det vil så sige at han opholder sig over i hendes lejlighed 2-3 gange om ugen i form af 4-5 timer hver gang..
Nu troede jeg så lige der var kommet orden på det og jeg var begyndt at slappe af omkring det. Men så får jeg så afvide at de to skal over til julehygge i pigens børnehave.. De to sammen... Som forælre... Jeg ved ikke om det bare er mig men det gjorde mig så ked af det.. Har været græde færdig lige siden jeg fik det afvide... Har dog prøvet at holde det for mig selv fordi jeg ikke ville til at diskutere især fordi jeg igen bare ville få den med at hun altid ville være der... Ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre af mig selv... Ved ikke hvordan jeg skal forklare ham at jeg bliver ked af det fordi når de går til sådan noget sammen ligner de et par i mit hoved.. 
Lige en stor
til dig...
Har prøvet det samme... Min kæreste har jo en søn fra et tidligere forhold og da jeg kom ind i billedet ville de også bevare glansbilledet foran sønnen og være "venner" de hade en aftale om at sønike gik til ishockey og det var noget de tre skulle have sammen...
Havde det VILDT svært med det men valgte at sige OK da det var ham jeg gerne ville og kunne godt se det smarte i at drengen lige skulle vænne sig til at mor og far ikke var sammen mere og de hver især havde en anden kæreste.. Men det varede ikke længe før der gik ged i det og det ikke kunne lade sig gøre da de begge fik nye kærester og de fik fra hinanden af meget slemme grunde...
Sagde til min kæreste til at starte med at det som sagt var OK men det ikke var noget jeg ville kunne leve med på længere sigt at jeg ikke måtte være med til det og det var noget i skulle have sammen...
Tror du ikke bare det lige er her i starten de skal lege den gode familie?
Forstår ikke hvorfor du ikke må møde din kærestes søn nu i har været sammen i 4 mdr.. Hvad er hans begrundelse?
Anmeld