Puh... hende julie der.... HJÆLP!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2011

Bshizzle

Mira0911 skriver:

Vi synes ikke det er en dum idé at vi har fået katten! Du er ikke den første der siger det!! Er efterhånden vant det at høre kommentaren det var ikke smart at få den kat nu! 

Desværre tror mange at vi har fået den for at Julie ikke skal fokus på Lina... Ved sørme ikke hvor folk får den idé fra... 

Katten er en jeg har fået i Julegave... Intet andet... 

Jeg skal ikke på ferie alene med Julie... En ting er sikkert, farmand skal ikke være alene med Lina, det har han overhovedet ikke tålmodighed til...Når hans tålmodighed er så lille, ønsker jeg ikke at lade Lina være alene med ham! Og farmand ved det udmærket godt.. 

Hun har altid været sådan ved dyr om det var hjemme eller ej... 

Jeg er enig i det første Caroline86 skriver..

Det første der falder mig ind i dette her du skriver er skræmmende..

Farmand skal da bare lære at styre sig selv og hans omgivelser så han er til at være alene med..
Hvordan vil han takle teenags-årene på 2 stk piger...?!!

Jeg tror osse det skal læres ved at han skal være mere alene med børnene.. Hvor du evt tager ud og handler alene eller ligende og kommer hjem nogle timer efter.

Og hvis i viste Julie havde problemer med dyr allerede før,så kan jeg godt forstå den lille Lupo har det svært...
Her har jeg ingen hjælp at komme med... kender ikke problemet da de børn jeg kender ikke har været sådan overfør dyr.
.. Men håber i får Julie til at forstå det er forkert.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator

lukket på TS' ønske

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.