Argh, idiot!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2011

Camillakn

Jeanne skriver:

Jeg går lige over i den anden grøft - for jeg kan ikke forstå dig. Altså ment på den måde jeg ikke kan sætte mig ind i din reaktion. Du skriver du er meget jaloux og så er det da dig som har et problem - har han gjort noget som giver dig grund til det?

Personligt ville jeg ikke kunne holde til et sådant forhold, hvor jeg ikke må have en anelse privatliv. Jeg kunne ALDRIG drømme om at tjekke hans mobil. Det er et bevidst valg fra min side, for hvis jeg stoler nok på ham til at give mig et barn, så kan jeg vel også gøre det i andre henseende

Her har kæresten fri adgang til alt på computerene, og jeg er ligeglad med hvem han skriver med. Om det er en, som har lagt an på min kæreste - jamen så vil jeg sige FEDT! For det er jo MIG som han er sammen med. MIG som han har VALGT at blive gammel med. Han har vel samme behov for at blive bekræftiget som jeg har.

Og igen - det er ikke en kritik af dig, men bare mig som ikke kan sætte mig ind i hvordan du tænker

Syntes det er skønt du kan have det sådan faktisk,
Ville ønske jeg også bare kunne være ligeglad, og tænke FEDT. Gør jeg også lidt, men det er meget svært..

Han har aldrig givet mig grund til jalousi, stoler egentlig os på ham. Men ja, det er meget svært at forklare hvordan ens hjerne lige fungere når man har det sådan her. Kan bare prise mig lykkelig for at han er meget forstående. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2011

MorTilEn2013Dreng

Her har vi hver vores computer og på min er der kode på. Og det er der ikke på hans. Grunden til der er kode på min er fordi je har den med i skole men han kender koden. Har os kode på min telefon men der har jeg os vigtige ting på og den kender han os. Alle de koder vi har kender vi begge os facebook her er der intet at skjule.. 

Anmeld

13. december 2011

Ansemusen

I et parforhold skal der helst være tillid. Det kan selvfølgelig være svært, hvis den ene eller begge har misbrugt hinandens tillid. Men som hovedregel er det vigtigt

Altså bør man jo ikke tjekke hinandens ting, men samtidig burde det heller ikke være nødvendigt med en kode. Vi har ikke kode på vores computere. Den der intet har at skjule, skjuler intet! Så det undrer mig, at din kæreste kan bruge din PC og ikke omvendt!
Jeg forstår godt, han synes det er ubehageligt, at vide at du måske ville tjekke den for alt muligt. Men du bliver jo netop mistænksom, fordi der er kode på. Og der burde jo intet være i vejen for, at du fx lige brugte hans computer til at tjekke din mail eller lignende, hvis den var tændt og han var færdig med at bruge den, fremfor at du først skulle til at starte din egen op osv.

Mht. at du skriver, at du er latterlig - det er jeg ikke enig med dig i  Jeg var selv blevet rigtig harm over, hvis min kæreste skrev på den måde til andre kvinder - specielt hvis det var en, som havde lagt an på ham tidligere. Jeg synes man i et forhold må finde et fælles moralsk regelsæt for hvad man hver især kan leve med. Nogle bryder sig ikke om, at den anden skriver søde ting til det modsatte køn, mens andre er fuldstændigt ligeglade om deres partner har sex med andre. Der er ingen universal lov når det kommer til parforhold! Hvis DU føler, at det er forkert, så er det forkert for dig, og så må I snakke om det og se hvor I kan mødes!

Knus

Anmeld

13. december 2011

Ansemusen

Malou&Anders skriver:

Her har vi hver vores computer og på min er der kode på. Og det er der ikke på hans. Grunden til der er kode på min er fordi je har den med i skole men han kender koden. Har os kode på min telefon men der har jeg os vigtige ting på og den kender han os. Alle de koder vi har kender vi begge os facebook her er der intet at skjule.. 

Nej og så føler man slet ikke behovet for at tjekke, vel?

Anmeld

13. december 2011

MorTilEn2013Dreng

Ansemusen skriver:

Nej og så føler man slet ikke behovet for at tjekke, vel?

Nej nemlig. Og jeg har os været rigtig jaloux og det samme med min kæreste. Men fordi vi kender hinandens koder føler man bare ikke den trang og han ved jo os grunden til hvorfor jeg har kode på min telefon.. Og computer .. 

Anmeld

13. december 2011

Chr-Hei

Camillakn skriver:

Har lige behov for at komme ud med mit ellers latterlige vredesudbrud, for jah jeg ved godt at det er VILDT latterligt. Jeg er utrolig jalous anlagt desværre. Manden havde lige brugt min bruger på computeren som han har kode til, jeg må selvfølgelig ikke få til hans (hader det). Så havde han været på facebook uden at logge af, og ja jeg er bare nysgerrig og mistænksom selv om jeg udmærket ved at han aldrig kunne drømme om at være sammen med en anden pige. 

Men så havde han skrevet med en pige som han har mødt på en festival som har lagt for groft an på ham, Ikke noget forkert egentlig men hver sætning er der skrevet søde ind, jamen for fanden så sød er hun godt nok heller ik (har mødt hende) Og så lige på deres afsluttende ligegyldige samtale drøm sødt. ARRGH for fanden da. Trunten har lagt an på dig din åndsbolle, hun flytter til kbh så spørger han hvorfor hun  ik flytter til Århus. Hvad fanden har det af betydning hvor trunten bor henne ? . Har skrevet at han bedes logge af sin facebook når han bruger min bruger især når der er noget som ikke hjælper på min jalousi, Den var lige faldet til ro og nu kan jeg så gå 14 dage med trang til at voldtage hans computer for at finde indhold der ikke burde være der. 

Og får sikkert skider fordi jeg har kigget i hans private beskeder, Ja luk da røven. Hvorfor er det altid at mænd skal vænde det mod kvinden ? Typisk mænd.. Nårh ja, skulle lige ud med det. 

God jul

Kender det ALLLLT for godt.. Har haft en kæreste engang som jeg heller ikke måtte have hans koder for og hvis jeg endelig fik den jamen så lavede han den da bare om...

Viste sig så han var et stort s*** som ikke kun havde mig.. Det har gjort at jeg selv er lidt mistroisk ved det mindste og det har jeg lagt åben ud overfor min kommende mand da vi indledte et forhold.. Var SÅ heldig hans eks havde været ham utro så han havde det på samme måde.

Jeg har koden til alle hans ting(er faktisk i tvivl om hvorvidt han efterhånden selv kan koderne) hehe .. Og det har bare hjulpet SÅ meget på jeg ikke mistænker ham for det mindste... Vi ser ingen grund til at have noget hemmeligt selvom folk ser det som privat med mails og sådan men her virker det som det mest logiske at vi kan tjekke hinandens mails osv hvis man lige har computeren

Ej det var jo slet ikke det du spurgte til Ved du hvorfor du ikke må få hans kode? Tænker bare nu han ved du har det som du har det og i snakker om at blive gift??

Anmeld

14. december 2011

Camillakn

Chr-Hei skriver:

Kender det ALLLLT for godt.. Har haft en kæreste engang som jeg heller ikke måtte have hans koder for og hvis jeg endelig fik den jamen så lavede han den da bare om...

Viste sig så han var et stort s*** som ikke kun havde mig.. Det har gjort at jeg selv er lidt mistroisk ved det mindste og det har jeg lagt åben ud overfor min kommende mand da vi indledte et forhold.. Var SÅ heldig hans eks havde været ham utro så han havde det på samme måde.

Jeg har koden til alle hans ting(er faktisk i tvivl om hvorvidt han efterhånden selv kan koderne) hehe .. Og det har bare hjulpet SÅ meget på jeg ikke mistænker ham for det mindste... Vi ser ingen grund til at have noget hemmeligt selvom folk ser det som privat med mails og sådan men her virker det som det mest logiske at vi kan tjekke hinandens mails osv hvis man lige har computeren

Ej det var jo slet ikke det du spurgte til Ved du hvorfor du ikke må få hans kode? Tænker bare nu han ved du har det som du har det og i snakker om at blive gift??

Har lige hørt ham ad igen, igen . Og han kan godt lide tanken om at han har noget som er hans, det er hans private. 

Ved ik helt hvordan jeg skal tage snakken med ham, det fint nok når jeg går igang og det. Men har nok lidt svært med at sætte ord på mine følelser omkring jalousien, eller ik lidt men meget faktisk . 

Anmeld

14. december 2011

Chr-Hei

Camillakn skriver:

Har lige hørt ham ad igen, igen . Og han kan godt lide tanken om at han har noget som er hans, det er hans private. 

Ved ik helt hvordan jeg skal tage snakken med ham, det fint nok når jeg går igang og det. Men har nok lidt svært med at sætte ord på mine følelser omkring jalousien, eller ik lidt men meget faktisk . 

Kan godt følge ham i at han godt vil have noget som er "hans" men han må jo også kunne forstå hvordan du har det og gøre det jo ikke nemmere når du læser de ting han har skrevet med "trunten" om...

Kan i ikke lave et kompromis på en måde?

Og kan han slet ikke forstå hvordan du har det?

Har du prøvet lade en lille seddel hvor du skriver alt ned der går dig på og hvorfor også have den at holde dig til når i skal have snakken en dag? For i bliver jo nød til få en løsning som gøre at du er tryg ved ham Ellers fungere det jo ikke på sigt..det kan hjælpe rigtig meget at have den holde sig til er heller ikk ikk selv god til udtrykke mine følelser og få sagt det jeg gerne vil.. Du kan også skrive et brev hvis det gøre det nemmere for dig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.