I et parforhold skal der helst være tillid. Det kan selvfølgelig være svært, hvis den ene eller begge har misbrugt hinandens tillid. Men som hovedregel er det vigtigt 
Altså bør man jo ikke tjekke hinandens ting, men samtidig burde det heller ikke være nødvendigt med en kode. Vi har ikke kode på vores computere. Den der intet har at skjule, skjuler intet! Så det undrer mig, at din kæreste kan bruge din PC og ikke omvendt!
Jeg forstår godt, han synes det er ubehageligt, at vide at du måske ville tjekke den for alt muligt. Men du bliver jo netop mistænksom, fordi der er kode på. Og der burde jo intet være i vejen for, at du fx lige brugte hans computer til at tjekke din mail eller lignende, hvis den var tændt og han var færdig med at bruge den, fremfor at du først skulle til at starte din egen op osv.
Mht. at du skriver, at du er latterlig - det er jeg ikke enig med dig i
Jeg var selv blevet rigtig harm over, hvis min kæreste skrev på den måde til andre kvinder - specielt hvis det var en, som havde lagt an på ham tidligere. Jeg synes man i et forhold må finde et fælles moralsk regelsæt for hvad man hver især kan leve med. Nogle bryder sig ikke om, at den anden skriver søde ting til det modsatte køn, mens andre er fuldstændigt ligeglade om deres partner har sex med andre. Der er ingen universal lov når det kommer til parforhold! Hvis DU føler, at det er forkert, så er det forkert for dig, og så må I snakke om det og se hvor I kan mødes!
Knus
Anmeld