Har lige behov for at komme ud med mit ellers latterlige vredesudbrud, for jah jeg ved godt at det er VILDT latterligt. Jeg er utrolig jalous anlagt desværre. Manden havde lige brugt min bruger på computeren som han har kode til, jeg må selvfølgelig ikke få til hans (hader det). Så havde han været på facebook uden at logge af, og ja jeg er bare nysgerrig og mistænksom selv om jeg udmærket ved at han aldrig kunne drømme om at være sammen med en anden pige.
Men så havde han skrevet med en pige som han har mødt på en festival som har lagt for groft an på ham, Ikke noget forkert egentlig men hver sætning er der skrevet søde ind, jamen for fanden så sød er hun godt nok heller ik (har mødt hende) Og så lige på deres afsluttende ligegyldige samtale drøm sødt. ARRGH for fanden da. Trunten har lagt an på dig din åndsbolle, hun flytter til kbh så spørger han hvorfor hun ik flytter til Århus. Hvad fanden har det af betydning hvor trunten bor henne ? . Har skrevet at han bedes logge af sin facebook når han bruger min bruger især når der er noget som ikke hjælper på min jalousi, Den var lige faldet til ro og nu kan jeg så gå 14 dage med trang til at voldtage hans computer for at finde indhold der ikke burde være der.
Og får sikkert skider fordi jeg har kigget i hans private beskeder, Ja luk da røven. Hvorfor er det altid at mænd skal vænde det mod kvinden ? Typisk mænd.. Nårh ja, skulle lige ud med det.
God jul 
Anmeld