Argh, idiot!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.126 visninger
27 svar
0 synes godt om
13. december 2011

Camillakn

Har lige behov for at komme ud med mit ellers latterlige vredesudbrud, for jah jeg ved godt at det er VILDT latterligt. Jeg er utrolig jalous anlagt desværre. Manden havde lige brugt min bruger på computeren som han har kode til, jeg må selvfølgelig ikke få til hans (hader det). Så havde han været på facebook uden at logge af, og ja jeg er bare nysgerrig og mistænksom selv om jeg udmærket ved at han aldrig kunne drømme om at være sammen med en anden pige. 

Men så havde han skrevet med en pige som han har mødt på en festival som har lagt for groft an på ham, Ikke noget forkert egentlig men hver sætning er der skrevet søde ind, jamen for fanden så sød er hun godt nok heller ik (har mødt hende) Og så lige på deres afsluttende ligegyldige samtale drøm sødt. ARRGH for fanden da. Trunten har lagt an på dig din åndsbolle, hun flytter til kbh så spørger han hvorfor hun  ik flytter til Århus. Hvad fanden har det af betydning hvor trunten bor henne ? . Har skrevet at han bedes logge af sin facebook når han bruger min bruger især når der er noget som ikke hjælper på min jalousi, Den var lige faldet til ro og nu kan jeg så gå 14 dage med trang til at voldtage hans computer for at finde indhold der ikke burde være der. 

Og får sikkert skider fordi jeg har kigget i hans private beskeder, Ja luk da røven. Hvorfor er det altid at mænd skal vænde det mod kvinden ? Typisk mænd.. Nårh ja, skulle lige ud med det. 

God jul

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2011

lio

Øv hva'?

Jeg havde ladet som ingenting i håb om at idioten dummede sig igen og undlod at logge af så jeg kunne finkæmme hans profil for beskidte beskeder. Nu får du ihvert fald ikke koden til hans computer. held og lykke, forstår dine frustrationer.

Anmeld

13. december 2011

Benjamins'mor

Forstår dig udemærket, ville selv blive lidt arrig.

Anmeld

13. december 2011

Camillakn

Qoco skriver:

Øv hva'?

Jeg havde ladet som ingenting i håb om at idioten dummede sig igen og undlod at logge af så jeg kunne finkæmme hans profil for beskidte beskeder. Nu får du ihvert fald ikke koden til hans computer. held og lykke, forstår dine frustrationer.

Heh, har gjort det før og siger altid hvis jeg gør det. 

Han har lige ringet og sagt at det skal han nok lade være med at gøre, eller som han siger så sødt det er noteret min skat .. Heh, 
Ja, så nu blev jeg lidt mindre irreteret på ham.

Meeen, vil nu snart gerne ha den kode. Forstår ik pointen i at det skal være hemmeligt vi snakker om at vi skal giftes og hvis man skal det forstår jeg ik man skal have sin egen bruger. Men ja, det er der mange delte meninger om jo..  

Anmeld

13. december 2011

SS82

Åh kender det alt for godt - er fuldstændig lige som dig 

Anmeld

13. december 2011

lio

Camillakn skriver:

Han har lige ringet og sagt at det skal han nok lade være med at gøre, eller som han siger så sødt det er noteret min skat .. Heh, 

Meeen, vil nu snart gerne ha den kode. Forstår ik pointen i at det skal være hemmeligt vi snakker om at vi skal giftes og hvis man skal det forstår jeg ik man skal have sin egen bruger. Men ja, det er der mange delte meninger om jo..  

jeg ville forlange koden, man må vise at man er til at stole på, ellers er det klart man er mistroisk. synes jeg.

Anmeld

13. december 2011

Carina1977

Øhh kan man ikke have sin egen bruger på facebook, hvis man er gift?  det er der da mange der har, og det er der da ikke noget umormalt over i min verden? men ret mig endelig hvis jeg misforstod dig 

Det er selvfølgelig ikke i orden at overtræde din grænse, og det synes jeg er noget I skal have snakket ud om 

Anmeld

13. december 2011

Camillakn

Slott skriver:

Åh kender det alt for godt - er fuldstændig lige som dig 

og det er ikke sjovt at ha det sådan -..

Anmeld

13. december 2011

Camillakn

Carina1977 skriver:

Øhh kan man ikke have sin egen bruger på facebook, hvis man er gift?  det er der da mange der har, og det er der da ikke noget umormalt over i min verden? men ret mig endelig hvis jeg misforstod dig 

Det er selvfølgelig ikke i orden at overtræde din grænse, og det synes jeg er noget I skal have snakket ud om 

jo da, det er på computeren han har sin egen bruger .

Vi har haft den samtale, vi har aftalt at når jeg har en jalous periode ska han bare vide det og overøse mig med kærlighed og bekraftigelse. plus at han skal tænk sig ekstra om. Men det er sjovt for havde det været én af hans rigtig gode veninder havde jeg jo været ligeglad, men hende her har lagt an på ham mens vi var sammen. Så det bare noget andet ,.

Anmeld

13. december 2011

Muhmi

Kan godt forstå at du vil have den kode... Herhjemme er alle kort lagt på bordet, vi er begget logget automatisk på... Jeg på baby.dk, facebook.com og min mail... Hans hotmail og dba er altid logget på.. Han har slet ikke en bruger på facebook så det er heldigvis så nemt... Men hvis der er nogle af os der skulle føle trang til at kigge i hinandens telefoner, jamen så gi' den gas... Og derfor er der slet ikke behov for at snage i hinandens ting, for ja, muligheden er der jo, så der er vel ingen gemte ting

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.