Camillakn skriver:
jo da, det er på computeren han har sin egen bruger . 
Vi har haft den samtale, vi har aftalt at når jeg har en jalous periode ska han bare vide det og overøse mig med kærlighed og bekraftigelse. plus at han skal tænk sig ekstra om. Men det er sjovt for havde det været én af hans rigtig gode veninder havde jeg jo været ligeglad, men hende her har lagt an på ham mens vi var sammen. Så det bare noget andet ,.
Jeg går lige over i den anden grøft - for jeg kan ikke forstå dig. Altså ment på den måde jeg ikke kan sætte mig ind i din reaktion. Du skriver du er meget jaloux og så er det da dig som har et problem - har han gjort noget som giver dig grund til det?
Personligt ville jeg ikke kunne holde til et sådant forhold, hvor jeg ikke må have en anelse privatliv. Jeg kunne ALDRIG drømme om at tjekke hans mobil. Det er et bevidst valg fra min side, for hvis jeg stoler nok på ham til at give mig et barn, så kan jeg vel også gøre det i andre henseende 
Her har kæresten fri adgang til alt på computerene, og jeg er ligeglad med hvem han skriver med. Om det er en, som har lagt an på min kæreste - jamen så vil jeg sige FEDT! For det er jo MIG som han er sammen med. MIG som han har VALGT at blive gammel med. Han har vel samme behov for at blive bekræftiget som jeg har.
Og igen - det er ikke en kritik af dig, men bare mig som ikke kan sætte mig ind i hvordan du tænker 
Anmeld