Argh, idiot!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2011

Camillakn

Qoco skriver:

jeg ville forlange koden, man må vise at man er til at stole på, ellers er det klart man er mistroisk. synes jeg.

ENIG, ! må lige få en snak med ham om det. for prædiker sjovt nok for min mor fordi hun og hendes mand har hver deres bruger på computeren. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2011

Carina1977

Camillakn skriver:

jo da, det er på computeren han har sin egen bruger .

Vi har haft den samtale, vi har aftalt at når jeg har en jalous periode ska han bare vide det og overøse mig med kærlighed og bekraftigelse. plus at han skal tænk sig ekstra om. Men det er sjovt for havde det været én af hans rigtig gode veninder havde jeg jo været ligeglad, men hende her har lagt an på ham mens vi var sammen. Så det bare noget andet ,.

Nåhhh på den måde, så forstår jeg bedre  troede du mente at han ikke kunne have sin egen face-book konto 

Jeg kan godt forstå du har det svært med lige netop dette her kvinde-menneske-tingest-noget...og det må han jo kunne forstå. har hun lagt an på ham tidligere, og stadig er singel, så kunne hun jo finde på det igen.

Anmeld

13. december 2011

SS82

Camillakn skriver:

og det er ikke sjovt at ha det sådan -..

SLET ikke. Har på et tidspunkt haft det så skidt at jeg dårligt kunne passe mit arbejde og græd hele dage. Måtte til sidst søge hjælp.

Anmeld

13. december 2011

Camillakn

Carina1977 skriver:

Nåhhh på den måde, så forstår jeg bedre  troede du mente at han ikke kunne have sin egen face-book konto 

Jeg kan godt forstå du har det svært med lige netop dette her kvinde-menneske-tingest-noget...og det må han jo kunne forstå. har hun lagt an på ham tidligere, og stadig er singel, så kunne hun jo finde på det igen.

Nemlig, og tror jeg hun kunne selv om vi har mødt hinanden. Så til kbh med hende

Anmeld

13. december 2011

Carina1977

Camillakn skriver:

Nemlig, og tror jeg hun kunne selv om vi har mødt hinanden. Så til kbh med hende

Jeg skal med glæde give hende sparket   

Anmeld

13. december 2011

Camillakn

Slott skriver:

SLET ikke. Har på et tidspunkt haft det så skidt at jeg dårligt kunne passe mit arbejde og græd hele dage. Måtte til sidst søge hjælp.

Var langt ude med min eks, han var mig så os utro hvor jeg har haft meldt mig syg for at blive hjemme så jeg kunne tjekke ham, det er bare vildt at man kan komme helt derud. Godt du søgte hjælp, nogle ting kan man bare ik bearbejde selv. 

Heldigvis er det ik så voldsomt mere og syntes manden er rigtig god til at tage hensyn når jeg fortæller at jeg har en jalous periode.  bare ik når han lige dummer sig . Heh

Anmeld

13. december 2011

Camillakn

Carina1977 skriver:

Jeg skal med glæde give hende sparket   

Heh, DEJLIGT 

Anmeld

13. december 2011

SS82

Camillakn skriver:

Var langt ude med min eks, han var mig så os utro hvor jeg har haft meldt mig syg for at blive hjemme så jeg kunne tjekke ham, det er bare vildt at man kan komme helt derud. Godt du søgte hjælp, nogle ting kan man bare ik bearbejde selv. 

Heldigvis er det ik så voldsomt mere og syntes manden er rigtig god til at tage hensyn når jeg fortæller at jeg har en jalous periode.  bare ik når han lige dummer sig . Heh

Det er vildt men kan komme så langt ud men nu har jeg det også fint og vi har det rigtig godt her i vores forhold

Anmeld

13. december 2011

Holbæktrunten

Camillakn skriver:

Har lige behov for at komme ud med mit ellers latterlige vredesudbrud, for jah jeg ved godt at det er VILDT latterligt. Jeg er utrolig jalous anlagt desværre. Manden havde lige brugt min bruger på computeren som han har kode til, jeg må selvfølgelig ikke få til hans (hader det). Så havde han været på facebook uden at logge af, og ja jeg er bare nysgerrig og mistænksom selv om jeg udmærket ved at han aldrig kunne drømme om at være sammen med en anden pige. 

Men så havde han skrevet med en pige som han har mødt på en festival som har lagt for groft an på ham, Ikke noget forkert egentlig men hver sætning er der skrevet søde ind, jamen for fanden så sød er hun godt nok heller ik (har mødt hende) Og så lige på deres afsluttende ligegyldige samtale drøm sødt. ARRGH for fanden da. Trunten har lagt an på dig din åndsbolle, hun flytter til kbh så spørger han hvorfor hun  ik flytter til Århus. Hvad fanden har det af betydning hvor trunten bor henne ? . Har skrevet at han bedes logge af sin facebook når han bruger min bruger især når der er noget som ikke hjælper på min jalousi, Den var lige faldet til ro og nu kan jeg så gå 14 dage med trang til at voldtage hans computer for at finde indhold der ikke burde være der. 

Og får sikkert skider fordi jeg har kigget i hans private beskeder, Ja luk da røven. Hvorfor er det altid at mænd skal vænde det mod kvinden ? Typisk mænd.. Nårh ja, skulle lige ud med det. 

God jul

Hmm, jeg forstår ikke hvorfor hans kode skal være hemmelig? Det får alle alarmklokker til at ringe hos mig...

Anyway, jeg ville ændre min kode så han ikke kan bruge den - kan han have mulighed for hemmeligheder skal du sku også! Så måtte man se om ikke han ku tænkes at blive lidt små-paranoid...

Anmeld

13. december 2011

1977

Profilbillede for 1977
Camillakn skriver:

jo da, det er på computeren han har sin egen bruger .

Vi har haft den samtale, vi har aftalt at når jeg har en jalous periode ska han bare vide det og overøse mig med kærlighed og bekraftigelse. plus at han skal tænk sig ekstra om. Men det er sjovt for havde det været én af hans rigtig gode veninder havde jeg jo været ligeglad, men hende her har lagt an på ham mens vi var sammen. Så det bare noget andet ,.

Jeg går lige over i den anden grøft - for jeg kan ikke forstå dig. Altså ment på den måde jeg ikke kan sætte mig ind i din reaktion. Du skriver du er meget jaloux og så er det da dig som har et problem - har han gjort noget som giver dig grund til det?

Personligt ville jeg ikke kunne holde til et sådant forhold, hvor jeg ikke må have en anelse privatliv. Jeg kunne ALDRIG drømme om at tjekke hans mobil. Det er et bevidst valg fra min side, for hvis jeg stoler nok på ham til at give mig et barn, så kan jeg vel også gøre det i andre henseende

Her har kæresten fri adgang til alt på computerene, og jeg er ligeglad med hvem han skriver med. Om det er en, som har lagt an på min kæreste - jamen så vil jeg sige FEDT! For det er jo MIG som han er sammen med. MIG som han har VALGT at blive gammel med. Han har vel samme behov for at blive bekræftiget som jeg har.

Og igen - det er ikke en kritik af dig, men bare mig som ikke kan sætte mig ind i hvordan du tænker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.