Hejsa...
Sagen er den at Liva startede i dagpleje d. 14-11-11 - hun er høj sensitiv - og det stod hurtigt klar for både DP og jeg - at det ikke gik.
Hun har altid gået HELT i panik og brudt sammen - hvis andre ser på hende og rører ved hende.....
Det samme skete jo i dagplejen - selvom jeg havde været der 1 uge sammen med hende..
Efterfølgende blev hun afleveret - med kys og et "hej-hej - mor kommer snart igen" - hun var der alene i 15 min. til start og 30 min. de 2 sidste dage.
Total panik - og hun søger IKKE trøst ved DP (eller andre) og afviser dem hvis de vil trøste.
Forrige fredag blev jeg så ringet op fra daplejekontoret - der syntes Liva skulle rykkes til en ny dagpleje - hvor der så kun vil være hende - indtil hun er klar til der skal sluses flere børn ind.
Hun skal nu starte i den nye om 3 dage - efter vi lige har holdt en "ferie" på 1½ uge.
MEEEEN jeg er totalt i vildrede....
HVAD kan jeg gøre bedre denne gang - for det skal lykkedes???
HVOR langt skal man presse sit barn???
Syntes man er helt sat af "sporet" - hun er tilknyttet børneklinikken i københavn - men de ser jo ikke hendes reaktioner - og har derfor svært ved at vejlede..
SP har ingen goe råd - hun har ikke set det så volsomt før.
DP anede ikke hvad hun skulle gøre..
Nogle med nogle goe FIF????
Håber det blev nogenlunde til at forstå - og ikke for rodet
Anmeld