Lægeerklæring til statsforvaltningen. Tror i de....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2011

lio

Leneur skriver:

Nej og alle kan heldigvis se at min dejlige lækre datter stortrives og er lige som hun skal være og jeg ved at jeg gør det godt med hende.

så skal det nok gå.  held og lykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2011

Pige2009

Leneur skriver:

Ja jeg ved det jo godt men har jo hørt så mange skrækhistorier at man automatisk kommer til at frygte det værste men sparer pengene og så venter jeg og ser hvad der sker.

Håber og tror på, de vil tilgodese dig

Anmeld

13. december 2011

Pige2009

Leneur skriver:

3. januar, så det er jo lige om lidt...

Det liver SÅ spændende Du skal nok klare det

Anmeld

20. december 2011

Albatrods.

FOR HELVEDE ! jeg sidder her og hidser mig total op over din situation da jeg er i præcis samme båd og har måtte flygte ud af DK for at få fuld forælder myndighed over mit barn - Hvilket er lykkedes mig, sig til hvis du får brug for min hjælp, jeg kender en del til lovgivning mm.

Anmeld

20. december 2011

Talbutikken

Så længe du ved at det ingen indflydelse har på din datters trivsel, har du intet at frygte...

Min x brugte også det imod mig, hvilket resulteret i at statsforvaltningen i forbindelse med en børnesagkyndig undersøgelse, ville have en udtale fra min psykiater, hvilket det selvfølgelig fik og ja min x han fik en lang lang næse...

Dette ligge ordsprog passe fantastisk på denne situation

" Næste gang du peger på nogen, så husk, at tre af dine fingre peger tilbage på dig selv."  

Anmeld

21. december 2011

Leneur

Albatrods. skriver:

FOR HELVEDE ! jeg sidder her og hidser mig total op over din situation da jeg er i præcis samme båd og har måtte flygte ud af DK for at få fuld forælder myndighed over mit barn - Hvilket er lykkedes mig, sig til hvis du får brug for min hjælp, jeg kender en del til lovgivning mm.

Vi har jo desværre fælles og da alt min familie er her i DK, kunne jeg ikke drømme om at tage ud af landet. Jeg har i sinde at skrive alt ned om vores samliv sammen og fortælle hvor ustabil han er også i forhold til de børn han trods alt ser. Hvad han har lovet dem og hvor skuffede de blev, når han atter en gang ikke kunne holde det og mange andre ting.

Anmeld

21. december 2011

Leneur

Talbutikken skriver:

Så længe du ved at det ingen indflydelse har på din datters trivsel, har du intet at frygte...

Min x brugte også det imod mig, hvilket resulteret i at statsforvaltningen i forbindelse med en børnesagkyndig undersøgelse, ville have en udtale fra min psykiater, hvilket det selvfølgelig fik og ja min x han fik en lang lang næse...

Dette ligge ordsprog passe fantastisk på denne situation

" Næste gang du peger på nogen, så husk, at tre af dine fingre peger tilbage på dig selv."  

Ja der er en børnesagkyndig til stede når vi skal møde ind og har heldigvis både støtte og opbakning fra dagpleje og læge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.