Lægeerklæring til statsforvaltningen. Tror i de....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2011

Pige2009

Hvornår skal slaget stå?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2011

mulle7430

RGN skriver:

Det skal du ikke bekymre dig om.

Han får ikke den fulde forældremyndighed og de vil ikke gide høre på, at han sviner dig til.

For dem handler det bare om at få sagen afsluttet, nemlig at få sat et samvær i gang. Det andet må han videre i retten med og der vil han aldrig nogensinde vinde.

jeg spørger nok dumt nu  har en veninde som skal i retten ang forældre myndighed nu her....hendes eks ( som også er min eks ) har nu gifte sig med sin kærste på 23 år ( han er snart 41 år ) fordi han har fået afvide han så fik dem.....kan det passe ?

Anmeld

13. december 2011

RGN

Profilbillede for RGN
Leneur skriver:

Ok, ja så lader jeg være med det. Man bliver jo bare lidt bekymret når man lige pludselig får sådan noget klasket i synet og vil jo bare gøre alt for at det ikke sker.

Det er klart man bliver nervøs.

Det gjorde jeg også i starten, indtil jeg blev vant til det og fandt ud af hvordan systemet fungerer/ikke fungerer.

Men det skal nok gå. Det er hårdere op til mødet end under.

Og jeg ved hvordan du har det med at skulle se din eks. Jeg er selv en af dem, der blev fysisk syg af at skulle se ham, men jeg har heldigvis vænnet mig til det. Det tog tid, men det bliver bedre. Også for dig.

Anmeld

13. december 2011

Toshiba

jeg spørger nok dumt nu  har en veninde som skal i retten ang forældre myndighed nu her....hendes eks ( som også er min eks ) har nu gifte sig med sin kærste på 23 år ( han er snart 41 år ) fordi han har fået afvide han så fik dem.....kan det passe ?

nej nej det har intet at gøre med om man er gift - alene - på kontanthjælp eller andre ting...

Det er børnes trivsel det handler om - og KUN det 

Anmeld

13. december 2011

Leneur

Baagøe skriver:

Hvornår skal slaget stå?

3. januar, så det er jo lige om lidt...

Anmeld

13. december 2011

mulle7430

Toshiba skriver:

nej nej det har intet at gøre med om man er gift - alene - på kontanthjælp eller andre ting...

Det er børnes trivsel det handler om - og KUN det 

ja det vil jeg jo også mene det er

Anmeld

13. december 2011

Toshiba

mulle7430 skriver:

ja det vil jeg jo også mene det er

det ER det..

Har selv været turen igennem...

og hans far har "alt"

Jeg er syg og på daværende tidspunkt på kontanthjælp - de undersøgte da omkring min sygdom - men ellers er det jo barnets trivsel der er i højsædet

Anmeld

13. december 2011

RGN

Profilbillede for RGN
mulle7430 skriver:

Nej, man får ikke fuld forældremyndighed fordi man går hen og gifter sig.

Det er nærmest umuligt, at tage den fra den anden part.

(Og hvor dejligt, at ens kæreste frier til en for at opnå noget)

Anmeld

13. december 2011

mulle7430

Toshiba skriver:

det ER det..

Har selv været turen igennem...

og hans far har "alt"

Jeg er syg og på daværende tidspunkt på kontanthjælp - de undersøgte da omkring min sygdom - men ellers er det jo barnets trivsel der er i højsædet

det har jeg også...kunne heller ikke forstå det skulle have noget og sige man bliver jo ikke lige pludselig bedre forældre af og være gift...altså ikke sån ment med at de begge ikke tager sig godt af drengene

Anmeld

13. december 2011

mulle7430

RGN skriver:

Nej, man får ikke fuld forældremyndighed fordi man går hen og gifter sig.

Det er nærmest umuligt, at tage den fra den anden part.

(Og hvor dejligt, at ens kæreste frier til en for at opnå noget)

ja ikke lige sån et frieri jeg ville have

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.