Lægeerklæring til statsforvaltningen. Tror i de....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2011

Leneur

babymus77 skriver:

Du skal ikke gøre det!!! Siger han det når i er States spørger de dig om de må indhente oplysninger hos din læge , og så betaler de self;-) det er ikke noget de ser så højt på, hvis bare du fungere normalt!! Depression er i dag en Folke sygdom ;-) knus

Ja og er jo også i behandling, så håber medicinen virker bare lidt, inden vi skal derind. I har alle overbevist mig om at jeg ikke skal tage noget med, så det lader jeg være med.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2011

lio

Jeg har aldrig hørt om at en depression har lagt til grund for at vedkommende mister forældermyndighed. Hvis man er/har været i behandling, så er der jo ikke noget at komme efter.

Anmeld

13. december 2011

Leneur

Baagøe skriver:

Lad være med at give de penge ud. Det er hans påstand mod din og han kan ikke forelægge nogen dokumentation for det, så det kan de ikke bruge til noget. Derimod har han jo gang på gang vist, at han er mere eller mindre ustabil, så jeg er ret sikker på, du vil blive tilgodeset en del i den sag

Ja jeg ved det jo godt men har jo hørt så mange skrækhistorier at man automatisk kommer til at frygte det værste men sparer pengene og så venter jeg og ser hvad der sker.

Anmeld

13. december 2011

Leneur

Qoco skriver:

Jeg har aldrig hørt om at en depression har lagt til grund for at vedkommende mister forældermyndighed. Hvis man er/har været i behandling, så er der jo ikke noget at komme efter.

Nej og alle kan heldigvis se at min dejlige lækre datter stortrives og er lige som hun skal være og jeg ved at jeg gør det godt med hende.

Anmeld

13. december 2011

mulle7430

Leneur skriver:

OK, så tror jeg nu nok at jeg lader være med at tage noget med og når eller hvis de vil have dokumentation for noget må de selv indhente det. Ja nu har jeg desværre allerede set manden 3 gange i retten og reagerer stadig meget på ham både fysisk og psykisk utilpashed, så glæder mig ikke til at skulle sidde overfor ham i halvanden time men skal have skrevet alt ned hvad jeg kan huske, så han ikke får charmeret og manipuleret de 2 kvinder.

puha  føler virkelig med dig...krydser alt hva jeg har

Anmeld

13. december 2011

Leneur

mulle7430 skriver:

puha  føler virkelig med dig...krydser alt hva jeg har

Tak, altid dejligt med noget opbakning...

Anmeld

13. december 2011

Leneur

RGN skriver:

Det skal du ikke bekymre dig om.

Han får ikke den fulde forældremyndighed og de vil ikke gide høre på, at han sviner dig til.

For dem handler det bare om at få sagen afsluttet, nemlig at få sat et samvær i gang. Det andet må han videre i retten med og der vil han aldrig nogensinde vinde.

Ok, ja så lader jeg være med det. Man bliver jo bare lidt bekymret når man lige pludselig får sådan noget klasket i synet og vil jo bare gøre alt for at det ikke sker.

Anmeld

13. december 2011

Toshiba

Leneur skriver:

penge vil være godt givet ud???

Skal i statsforvaltningen ang. samvær og har fundet ud af min eks i tidernes morgen har søgt om den fulde forældremyndighed over min datter, hvor han bla. påpeger mine depressioner og humørsvingninger som grund. Jeg ved at han vil blive ved med at køre rundt i det, så synes jo det ville være rart med andres besyv, foruden mit eget. Derfor har jeg skrevet til min læge omkring det men da hun skriver tilbage at det er et juridisk dokument vil det koste 400 kr at få gjort, så jer der har prøvet noget lignende, hvor meget vægter statsforvaltningen sådan et dokument? Og vil man kunne betale det til januar? For pengene er små i denne måned.

hvis i kommer til retten bliver alt sådan noget indhentet.. så det skal du da ikke "bevise" over for dem.... de er jeres "mægler" ikke en dommer

Anmeld

13. december 2011

Leneur

Toshiba skriver:

hvis i kommer til retten bliver alt sådan noget indhentet.. så det skal du da ikke "bevise" over for dem.... de er jeres "mægler" ikke en dommer

Ved det godt men vil jo bare gerne have de bedste kort på hånden.

Anmeld

13. december 2011

Toshiba

Leneur skriver:

Ved det godt men vil jo bare gerne have de bedste kort på hånden.

de kort skal man først spille i retten  eller giver du blot ham tid til at "finde bevis på modsatte"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.