Trine89 skriver:
Ihhh hvor er det da bare en lækker lille tøs
Nu har jeg ikke lige læst alle svar igennem så ved ikke om nogen har sagt noget til det. men det der med søvn om dagen var Caia heller ikke god til i begyndelsen. Og min Sp sagde også at jeg skulle prøve at lave noget rutine, og lægge hende ud og sove på de samme tidspunkter hverdag. Men det er bare ikke nemt når tøsen nogen dage sover en halv til en hel time længere om morgen så vil det hele jo bare blive skubbet. haha. Så det var der altså ikke noget af her. Men alligevel er hun stille og roligt blevet bedre til at sove om dagen og nu sover hun gerne 2-3 gange om dagen hvor hun tager en lur på mellem 1½ og 2½ time. og det er ALDRIG det samme tidspunkt hun kommer ud på fordi der er såå forskelligt fra dag til dag hvornår hun bliver træt..
selvfølgelig skal man arbejde lidt for at de får en eller anden form for rytme men det er altså ikke noget man skal stress over..
Men igen Lækker tøs. Hun kommer til at charme sig ind på alle (det gør hun sikkert allerede..)
Tusind tak!
Og det er altså rart lige at høre nogle erfaringer. For det er nemlig også så forskelligt hvordan hun sover op af formiddagen, for fx hvis jeg nu selv lige har brug for at sove lidt længere, så kan jeg gerne få hende til at sove videre med mig ovre i sengen, og så er det jo forskelligt hvornår hun har brug for søvn igen. Nu har hun fx sovet fra kl. 16.30 og sover stadig
.. nej, hun vågnede nu, så jeg smutter igen. Haha! Men tak
Anmeld