Rose 2 måneder gammel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2011

Frejsmor

Lækker lækker lille Rose altså!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2011

Frøken J.

rikkeregnbue skriver:

Nøj hvor er hun altså dejlig!  

Tak

Anmeld

12. december 2011

Frøken J.

Himmelsmil skriver:

Ja det er så

Og nej, det forstår jeg heller ikke. Det er SKØNT med store børn

Ha en god mandag aften,! Både til dig og Rose

Tak i lige måde til dig og lille Birk

Anmeld

12. december 2011

Frøken J.

BabyBambi skriver:

Lækker lækker lille Rose altså!!

Tak

Anmeld

12. december 2011

Savannah

Sikke en dejlig lille glad blandingsbaby.. Hun er så køn!

Mvh Caroline.

Anmeld

12. december 2011

sweet

Frøken J. skriver:

Tiden går! Rose fyldte 2 måneder i lørdags, og i dag er hun 9 uger. VIIIIIILDT!

SP var her i dag, og Rose vejer 5600 gram og er 60 cm. Hun har så kun taget 100 gram på, på 2 uger, og det er jo ikke ret meget, men SP mente, at så længe hun virkede glad og tilfreds, så var det i orden. Og sagde også, at det var normalt, at når de startede over gennemsnittet vægtmæssigt, så flader deres kurve gerne lidt ud på et tidspunkt. Mor her er ikke helt overbevist

HUn er blevet så glad så glad! Hun "snakker" helt vildt. Pludrer, smiler, ligger an til grin uden dog helt at kunne få lyden ud. Hun skal aktiveres mere og mere. Elsker farver og bevægelser, og bliver nemt utilfreds, hvis der sker for lidt.

Hun sover selv i lift om natten, men vågner stadig hver 3-4 time for at spise. Fik dog at vide, at jeg tager hende for hurtigt op om natten (tager hende op, når hun begynder at rumstere). SKal vente til hun egentlig vågner op og melder sig, for så kan der snildt gå en time mere, men problemet er bare, at jeg selv vågner så snart hun rumsterer og så ikke kan sove. Iih!

Skal også prøve at få mere rutine i hendes søvn om dagen, hun har nemlig svært ved at sove om dagen. Ved ikke hvorfor, og er ikke sikker på hvordan jeg skal fikse dén.. Men må jo prøve!

Hun har det i hvert fald godt, den lille prinsesse

hvor er hun sød

Anmeld

12. december 2011

lycly

Ih hun er bare skøn altså Synes stadig det er vildt, at hun allerede er 2 måneder, det går bare så hurtigt

Anmeld

12. december 2011

Mor til Frederic og Freya

Frøken J. skriver:

Tiden går! Rose fyldte 2 måneder i lørdags, og i dag er hun 9 uger. VIIIIIILDT!

SP var her i dag, og Rose vejer 5600 gram og er 60 cm. Hun har så kun taget 100 gram på, på 2 uger, og det er jo ikke ret meget, men SP mente, at så længe hun virkede glad og tilfreds, så var det i orden. Og sagde også, at det var normalt, at når de startede over gennemsnittet vægtmæssigt, så flader deres kurve gerne lidt ud på et tidspunkt. Mor her er ikke helt overbevist

HUn er blevet så glad så glad! Hun "snakker" helt vildt. Pludrer, smiler, ligger an til grin uden dog helt at kunne få lyden ud. Hun skal aktiveres mere og mere. Elsker farver og bevægelser, og bliver nemt utilfreds, hvis der sker for lidt.

Hun sover selv i lift om natten, men vågner stadig hver 3-4 time for at spise. Fik dog at vide, at jeg tager hende for hurtigt op om natten (tager hende op, når hun begynder at rumstere). SKal vente til hun egentlig vågner op og melder sig, for så kan der snildt gå en time mere, men problemet er bare, at jeg selv vågner så snart hun rumsterer og så ikke kan sove. Iih!

Skal også prøve at få mere rutine i hendes søvn om dagen, hun har nemlig svært ved at sove om dagen. Ved ikke hvorfor, og er ikke sikker på hvordan jeg skal fikse dén.. Men må jo prøve!

Hun har det i hvert fald godt, den lille prinsesse

hvor er hun bare fin... 

Anmeld

12. december 2011

Frøken J.

Sally-Slingshot skriver:

Sikke en dejlig lille glad blandingsbaby.. Hun er så køn!

Mvh Caroline.

Tusind tak

Anmeld

12. december 2011

Frøken J.

sweet skriver:

hvor er hun sød

Tak!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.