Er det bare mig, eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2011

Muhmi

Anonym skriver:

Ja Åh ved ikke hvad jeg skal gøre..

Du skal passe på dig selv... Og det gør du ikke i sådan et forhold....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2011

jydeinden

Anonym skriver:

Mig og kæretsen har været sammen i knap 3år.. Vi har et barn sammen på næsten 4 mdr..

I det første 15 mdr af vores forhold var han mig utro adskillige gange, med hans eks kæreste, modtog nøgenbilleder af en gammel flirt, og havde noget kørende med 2 andre piger. Fandt ud af alt det, hvis at jeg tog hans facenook kode og kikkede hans mobil en dag.
Jeg tilgav alt dette, og er aldrig kommet over det. Jeg er ekstrem jaloux og stoler overhovedet ikke på ham. Men jeg elsker ham af hele mit hjerte alligevel, ellers havde vi jo heller ikke fået vores helt perfekte barn sammen.
Men det gøre så ondt indeni alt det med hans eks, og når vi ser hende tænker jeg ikke på andet i mange dage.. (Hans forældre snakker stadig med hende og fortæller om hende) Og bare det jeg ikke stoler på ham gøre mig ked af det.. Bare han skal ned i byen med en ven, får jeg det dårligt indeni

Men sagen er, at jeg har ikke tjekket hans ting lige siden jeg blev gravid. Så det er lidt over et år siden nu. Men det gjorde jeg så i lørdags, fordi han sad og skrev på mobilen og så spurte jeg hvad han lavede og så sagde han ingenting tog mobilen ned i lommen og gik. Så spurgte jeg igen og sagde at jeg ikke måtte se det.. Så kunne jeg altså ikke lade vær, da han havde glemt den ude på wc'et.

Jeg fortalte så at jeg havde set hans telefon, for ikke at holde det hemmeligt. Men han er gået helt amok over det, og lavet et meget stort nummer ud af det.. Nu har han sadt kode på sin mobil. Hvilket jeg er rigtig ked af. Har sagt jeg vil have han sletter den eller at jeg får den at vide. Har også sagt at jeg lover at jeg ikke går i den igen! Men han nægter at fortælle sin kode eller slette den.
& det kan jeg bare ikke acceptere! Fordi jeg ikke stoler på ham i forvejen.

Er det mig der er helt ude af den, eller hvad? Og ja, jeg ved godt det er forkert at gå i hans ting..

hvis min kæreste stod og råbte af mig at jeg skulle søge læge fordi jeg var bange for at miste ham, og bange for at opdage ting som jeg håbede ikke at opdage ja så kunne det meget nemt ske at han røg ud af vagten. på den anden side skal man på INGEN måder blive i forhold hvor jalouxien er så voldsom at den anden part knap kan gå en tur uden man skal vide hvor hen, eller hvor man kun er sammen af afhængighed og fordi man mener at ens barn fortjener en mor og en far. ( for ja det gør ens barn, men der er jo ingen der siger at det SKAL være de to biologiske sammen)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.